.

Beantwoord

Kan ik twee simkaarten tegelijkertijd gebruiken?

  • 6 June 2017
  • 2 reacties
  • 454 Bekeken

Ik wil een nieuwe telefoon (nano-sim) aanschaffen maar wil mijn oude telefoon (micro-sim) blijven gebruiken. Kan ik een nieuwe simkaart aanvragen en de oude blijven gebruiken?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 June 2017, 17:29

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je kunt een nieuw 06 aanvragen en de oude sim blijven gebruiken. Per 06, per aansluiting is er 1 simkaart.
Een duosim is er niet bij Simyo. ..2 simkaarten met 1 telefoonnummer.

Zou je via mijn simyo een vervangende sim bestellen, vervalt de oude met de contacten bij activeren van de vervangende simkaart. Zorg dus wat je ook kiest dat er altijd een back-up is.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bongie,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je dit even na komt vragen. Ik geloof dat je graag wilt dat je twee simkaarten tegelijkertijd kunt gebruiken: eentje in je oude telefoon (micro) en eentje in je nieuwe telefoon (nano). Zoals Friesian aangeeft is dit niet mogelijk. Je kunt je 06-nummer maar op één simkaart tegelijkertijd hebben staan. Als je dus je een vervangende simkaart bestelt en daarna activeert, dan vervalt je oude simkaart.

Hoe bestel je een vervangende simkaart? Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Een vervangende simkaart kost eenmalig € 5,-. Het gaat dan om een 3-in-1 simkaart, wat inhoudt dat alle formaten (nano, micro en regulier) erin zitten. Je hoeft dan alleen nog maar eruit te klikken wat je nodig hebt.

Vergeet je niet je contacten over te zetten naar je nieuwe telefoon? 🙂 Hier lees je precies hoe je dat doet.

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer