.

Beantwoord

Kan ik sneller een nieuwe simkaart krijgen?

  • 30 June 2020
  • 6 reacties
  • 205 Bekeken

Goededag,

Vandaag is tijdens het motorrijden mijn telefoon uit mijn jas gevallen en daarmee total loss gegaan.

Nou is er al een nieuwe telefoon besteld, die zou er morgen moeten zijn, maar de simkaart duurt 2-3 dagen.

Is het mogelijk om deze sneller te krijgen? Ik wil best extra betalen, het is nogal een drukke periode en 2-3 dagen is vrij lang (om onbereikbaar te zijn voor werk).

Helaas lijkt het forum de snelste optie te zijn voor het bereiken ( geen whatsapp meer, facebook nooit gehad en bellen wordt ook tricky :)  ) Dus hopelijk bereikt dit nog vrij vlot iemand :)

 

 

icon

Beste antwoord door Bas 30 June 2020, 16:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Denk niet dat dit sneller kan, maar heeft die nieuwe telefoon misschien eSIM?

Denk niet dat dit sneller kan, maar heeft die nieuwe telefoon misschien eSIM?


Volgens de simyo site niet, en van wat google me zo verteld ook niet by default (xiaomi note 10 pro).

Wel een heel verhaal over een app die elinking heet etc.

 

Maar ik begreep van de site zelf niet of de telefoon nou eerst wel een keer gewoon met een simkaart gewerkt moet hebben voordat de eSim geactiveerd wordt.

Ik kan wat creatieve dingen proberen evt.

 

Reputatie 7
Badge +9

Een Xiaomi Note 10 Pro heeft Dual nano-simkaart. Nee, geen eSim ondersteuning, dus dat is geen optie.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi JanBo, 

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je telefoon uit je jaszak is gevallen tijdens het motorrijden! :disappointed_relieved:

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om via een andere weg sneller een simkaart te bemachtigen. We werken namelijk allemaal vanuit huis en er is ook geen winkel waar je even langs kunt gaan. Maar zo te zien heb je de simkaart begin deze middag besteld en mijn ervaring is dat ‘ie dan vaak morgen al op de deurmat ligt. Veel winst valt er dus niet te behalen :sweat_smile:

Heb je hier nog vragen over? Let me know :blush:

Groetjes, 
Bas

Hoi JanBo, 

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je telefoon uit je jaszak is gevallen tijdens het motorrijden! :disappointed_relieved:

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om via een andere weg sneller een simkaart te bemachtigen. We werken namelijk allemaal vanuit huis en er is ook geen winkel waar je even langs kunt gaan. Maar zo te zien heb je de simkaart begin deze middag besteld en mijn ervaring is dat ‘ie dan vaak morgen al op de deurmat ligt. Veel winst valt er dus niet te behalen :sweat_smile:

Heb je hier nog vragen over? Let me know :blush:

Groetjes, 
Bas


Hey Bas,

Dank je voor de snelle reactie.

Dat thuis zitten was ik al bang voor ja, maar goed bezig :)

Hopelijk is de kaart er dan morgen of overmorgen, voor nu dan maar even een prepaidje.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi JanBo, 

Graag gedaan hoor! Morgen heb je hem sowieso :blush: Maar waarschijnlijk vandaag al! Hopelijk mis je niet teveel gesprekken in de tussentijd :sweat_smile:

Groetjes, 
Bas

Reageer