.

Beantwoord

Kan ik mijn simkaart ook vergroten?

  • 10 July 2016
  • 3 reacties
  • 3000 Bekeken

Als ik de 3-in-1 simkaart verklein tot een nano simkaart, kan ik hem dan ook weer terugklikken in micro simkaart?
Voorbeeld: Ik heb een nieuwe telefoon die nano simkaart vereist. Mijn oude telefoon vereist micro simkaart. Stel dat ik mijn oude telefoon weer een keer wil gebruiken, kan ik dan de nano simkaart terugklikken in de micro simkaart vorm om vervolgens mijn oude telefoon te gebruiken?
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 July 2016, 12:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Als noodoplossing een enkele keer kan maar ik zou het niet te vaak doen. Dan raad ik je eerder aan om bijvoorbeeld een prepaid sim extra te nemen.:)
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Friesian,

Ik doe het vrij regelmatig, wel voorzichtig op een vlakke ondergrond, nog nooit problemen gehad. Ik zorg wel dat ik de contacten niet raak en niet te hard druk.
Dat ik geen problemen heb is uiteraard geen garantie!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi AugJu,

Welkom op het Simyo forum.

Wat jammer dat je twee verschillende maten nodig hebt. Het is mogelijk om je nano simkaart terug te klikken tot microformaat. Ik kan je echter niet garanderen dat dit (probleemloos) werkt. Er bestaan voor dit soort problemen ook zogenaamde 'simkaartadapters'. Deze kun je voor een paar euro kopen in een elektronicazaak of via internet.

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Friesian en Franswon, bedankt voor jullie hulp!

Reageer