.

Beantwoord

Kan ik mijn oude simkaart vervangen door een micro simkaart?

  • 22 June 2016
  • 4 reacties
  • 501 Bekeken

Badge
Ik heb een nieuwe GSM daar past alleen een micro simkaart in. Ik heb een gewone oude simkaart waar je geen ander formaat uit kunt drukken. Hoe kom ik nu aan een micro simkaart met mijn oud nummer, want ik wil wel mijn nummer behouden.
icon

Beste antwoord door Jihane 23 June 2016, 10:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Dan moet je een vervangende (combi) simkaart aanvragen. De eenmalige kosten hiervan zijn EUR 5.00.

Hoe dit te doen, lees je hier: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41

Je nummer behoudt je.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Saalk,

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Je kunt gewoon een nieuwe simkaart aanvragen via Mijn Simyo. Ik zie dat je al een héle tijd een Simyo-klant bent, en dus wil ik de kosten voor de nieuwe simkaart voor je vergoeden 🙂 Je krijgt dus een gratis simkaart van ons! Ik zal 'm meteen opsturen, zodat je je simkaart zo snel mogelijk op je deurmat ziet verschijnen.

Heb je verder nog vragen?

@ RicoK: Top, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Hallo SimYo,
wat leuk dat jullie zulke trouwe klanten waarderen.
ik zit met het zelfde probleem. Mijn mini simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon.
Kan ik ook zo'n gratis 3-in-1 sim krijgen.
Via mijn account zie ik dat er nog € 5,- moet worden betaald.

al vast bedankt
Harry, lid sinds 2007
Reputatie 6
Badge +6
Hoi Harry,

Wij waarderen trouwe klanten zeker! En als iemand een trouwe klant is dan ben jij het wel.

Kun je me in een privébericht laten weten wat je adres is? Dan kijk ik even of bij ons hetzelfde adres bekend is en zorg ik ervoor dat er zo snel mogelijk, kosteloos, een nieuwe simkaart jouw kant op komt!

Groetjes,

Bas

Reageer