.

Beantwoord

Kan ik hier een dikkere simkaart bestellen?

  • 8 June 2017
  • 7 reacties
  • 225 Bekeken

Badge
Hallo Simyo,

Kan ik langs deze weg een nieuwe simkaart bestellen? Een dikkere simkaart graag. Zie mijn vorige vraag.
icon

Beste antwoord door Samantha 12 June 2017, 14:54

Bekijk originele reactie

7 reacties

Onnodig extra topic te plaatsen. Service voor moderator...
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-wordt-niet-herkend-samsung-s4-38732/index1.html
Zie topic voor mijn reactie.

Het wordt gelezen, je wordt geholpen. Een reactie van Simyo kan wat langer op zich w88 dan normaal I.v.m. Pinksteren.
Badge +7
Hoi BaJo,

Ik kan het me goed voorstellen dat je graag een dikkere simkaart wilt. Om iedereen op het forum efficient en snel te kunnen helpen, raden we altijd aan om je vraag maar in 1 topic te stellen. Als iedereen meerdere topics start met dezelfde vraag, duurt het alleen maar langer voordat we iedereen een antwoord kunnen geven. Dat lijkt me niet de bedoeling, toch? :)

Je hebt inmiddels al een dikkere simkaart ontvangen en geactiveerd. Als je toch nog problemen hebt, helpen we je verder in je andere topic. Is dat goed?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Bedankt voor je reactie 🙂
Badge
Bedankt voor de reactie. Snap dat het de voorkeur heeft 1 topic op te starten. Als beginnend simyaan meen ik ergens gelezen te hebben dat ik een reactie kon verwachten binnen 24 uur. Toen ik dit niet kreeg dacht ik dat er iets was fout gegaan / mijn vraag er was doorgeslipt. Dus opnieuw geprobeerd. Snap dat het niet de bedoeling is maar ook weer niet zo heel erg vreemd gedacht voor een beginnend simyaan denk ik.
Groeten van Bauke.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi BaJo,

Snap ik heel goed. Dan weet je het voor de volgende keer dat de communicatie effectiever is als we het in één topic houden :D

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Caspar, bedankt voor de reactie. Heb nog wel een vraag gesteld bij topic 1. Maandagmorgen nieuwe simkaart geplaatst. Ging een aantal uurtjes goed maar in de avond half negen, negen uur en elf uur toch weer dezelfde melding, helaas. Daarn nog een aaantal keren, dus dikkere simkaart heeft niet geholpen. Misschien heb jij nog een tip? Groeten van Bauke
Even een kruistest plegen zou mijn advies zijn. Dan kun je sim en toestel controleren. Wat dan overblijft is netwerk en bebouwing evenals isolatie.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi BaJo,

Balen dat de nieuwe simkaart het probleem niet heeft verholpen!

Ik zie dat Friesian met een goed idee is gekomen. Kun jij je simkaart in een andere telefoon plaatsen en een andere simkaart in jouw telefoon? Dit wordt ook wel een kruistest genoemd. Op deze manier kunnen wij namelijk achterhalen waar het probleem precies aan ligt.

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Asma

Reageer