.

Beantwoord

Kan ik een tweede simkaart bestellen op hetzelfde nummer?

  • 31 August 2013
  • 8 reacties
  • 672 Bekeken

Is het ook mogelijk om een tweede simkaart te bestellen op hetzelfde nummer?
Met vr gr 
BvN
icon

Beste antwoord door Charlene 2 September 2013, 16:02

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo is dat helaas niet mogelijk.
Badge +8
Is het ook mogelijk om een tweede simkaart te bestellen op hetzelfde nummer?
Met vr gr 
BvN
Bij Simyo is dat helaas niet mogelijk.

Hoi bepvannorden,

Bij Simyo kunnen we je telefoonnummer maar aan 1 simkaart tegelijk koppelen. Het is dus helaas niet mogelijk om een tweede simkaart voor hetzelfde nummer te bestellen.

Groetjes,
Charlene
Badge
Kan ik wel een tweede simkaart aanvragen om met mijn tweede toestel alleen het internet tegoed van mijn bundel te kunnen gebruiken?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvdhaar,

Sorry, ik moet je teleurstellen.

Het is niet mogelijk om een tweede simkaart voor hetzelfde nummer te bestellen. Zodra je er 1 besteld en deze activeert, vervalt de andere. Wie weet dat deze mogelijkheid wel beschikbaar wordt gemaakt in de toekomst. Helaas kan ik je nu niet verder helpen hiermee :(

Laat je het weten als je verder nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Ik heb nu één abonnement. Kan ik dan wel dat ene abonnement lager maken en een nieuw klein abonnement erbij nemen? Dus twee abonnementen voor twee verschillende toestellen? Ik heb voor dat tweede toestel alleen een klein beter internet mb's nodig.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi yvdhaar,

Ja dat is mogelijk 😳 Via onze website kun je een tweede Sim Only abonnement bestellen.

Laat je weten of het lukt? 🙂
Badge
Ik moet dan ook weer bellen kiezen. Ik wil met dit tweede toestel alleen internetten (specifieke apps werken niet goed op mijn Windows Phone) en gewoon met mijn andere abonnement en nummer blijven bellen.
Dat kan dus niet? Ik ben altijd € 11 euro kwijt per maand?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvdhaar,

Ah, ik begrijp nu wat beter wat je precies wilt.

Zoals je hebt gezien, kun je wel een Sim Only afsluiten met alleen een belbundel. Helaas gaat dit niet andersom. Je zal altijd voor een belbundel moeten kiezen. De minimale kosten voor een belbundel zijn €5.

Als je nog vragen hebt hierover, dan hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Angela

Reageer