.

Beantwoord

Kan ik een tweede aansluiting aanvragen?

  • 9 March 2020
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Omdat ik door het werk regelmatig op vrije dagen gestoord wordt heb ik een 2e simkaart aangeschaft, een prepaid van Kruidvat. Maar hier heb ik niet heel veel beltegoed op, ik zat dus te denken, misschien kan ik, wanneer ik een Simyo prepaid naast mijn Sim Only neemt ik het beltegoed kan overhevelen van de ene naar de andere. Ik heb altijd erg veel beltegoed over. Is dit mogelijk? Of kan dit alleen wanneer ik een abonnement neem. Ik gebruik de sim enkel om gebeld te worden of whatsapp. Maar incidenteel komt het voor dat ik een keer terug moet bellen, en omdat ik ze verteld heb dat ik een ander nummer heb, wil ik ze niet met mijn hoofd nummer bellen, omdat ze me dan daar ook weer op gaan bellen en appen..

icon

Beste antwoord door Daisy 9 March 2020, 10:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Tjidske,

 

Welkom terug!

 

Je kan met jouw eigen vriendendeallink van jouw sim only abonnement een prepaid simkaart aanvragen. Dan ontvang je eenmalig €5 korting op jouw abonnement en €5 beltegoed op de prepaid aansluiting. Je kan niet het beltegoed over en weer overhevelen, maar als je deze eenmalig opwaardeert maar verder niet gebruikt is dat geen probleem. Zolang je de simkaart maar actief houdt door minimaal 1 keer in het half jaar een uitgaand sms'je/belletje te plegen.

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 1
Badge

Tja, daar schiet ik niet zo veel mee op hé? Het ging mij echt om het overhevelen van beltegoed. 

Reputatie 7
Badge +9

Tja, daar schiet ik niet zo veel mee op hé? Het ging mij echt om het overhevelen van beltegoed. 

Bij Kruidvat is beltegoed 12 maanden geldig en moet je dus elk jaar opwaarderen, toch? Dan bouw je inderdaad elk jaar meer beltegoed op als je het niet verbruikt.

Bij Simyo hoef je niet elke 6 maanden op te waarderen; Slechts 1 keer per 6 maanden de aansluiting te gebruiken door naar iemand te bellen, een SMS te versturen, data te verbruiken of op te waarderen. Je hoeft dus niet perse op te waarderen, waardoor je ook geen beltegoed echt op gaat bouw, zoals je volgens mij wel doet bij Kruidvat.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Tjidske, 

Het is helaas niet mogelijk om beltegoed over te hevelen van een Prepaid naar een Sim Only-aansluiting. Prepaid naar Prepaid kan wel! En als je van Prepaid overstapt naar Sim Only, dan wordt je resterende beltegoed dus wel verrekend op je eerste factuur. Maar that's it!

Heb je hier nog vragen over? :innocent:

Groetjes, 
Bas

Reageer