.

Beantwoord

Kan ik een nieuwe simkaart bestellen?

  • 1 April 2019
  • 4 reacties
  • 347 Bekeken

ik wil een sim card 3 in 1 bestellen
icon

Beste antwoord door Jihane 2 April 2019, 10:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

De kosten voor een sim zijn €5,-. Even aangeven dat je akkoord gaat. Verwerking via factuur of beltegoed. Na het akkoord zal een moderator het voor je regelen.

Beter geen 06 nummer als gebruikersnaam.
Reputatie 7
Badge +10
Hi H106,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dit even na komt vragen! Als eerste: ik heb je gebruikersnaam aangepast. Dit is namelijk een openbaar forum, en het is dus niet verstandig om je 06-nummer als gebruikersnaam te nemen. Ik heb het aangepast naar iets anders, maar als je liever een ander gebruikersnaam wil kun je mij een https://forum.simyo.nl/inbox/conversation?with=30261 sturen. Ik pas het dan voor je aan!

Wat betreft de simkaart: een 3-in-1 simkaart bestellen kan zeker! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je nog een verouderde simkaart hebt. Zoals Friesian zegt, kun je inderdaad via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart een vervangende simkaart bestellen. Deze kost je dan € 5,-. Ik zie echter dat je al heel lang een vaste klant bent, dus weet je wat? Ik heb gratis een vervangende simkaart jouw kant op gestuurd! Deze simkaart komt binnen enkele dagen aan. In dit simkaartje zitten alle formaten: normaal, micro en nano. Je hoeft er alleen uit te klikken wat je nodig hebt.

Heb je hier nog vragen over?

@ Friesian, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
@Jihane je link naar je inbox is niet goed 🤭
Reputatie 5
Badge +4
Thanks voor het doorgeven Ray! Ik ga het aan Jihane doorgeven!

Groetjes,

Kevin

Reageer