.

Beantwoord

Kan ik een nieuw telefoonnummer aanvragen?

  • 3 July 2019
  • 5 reacties
  • 220 Bekeken

Ik wil graag een nieuw telefoon nummer aanvragen, ik word continue lastig gevallen door 080 085 of 020 nummers, die ik blokkeer maar dan bellen ze weer met een ander 080 of 085 nummer
icon

Beste antwoord door wimj12 3 July 2019, 19:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dat kost 5 euro. Als je hier aangeeft daarmee accoord te gaan maakt een Simyo moderator dat in orde voor je.
ja ik ga hier mee accoord...
Reputatie 7
Badge +10
Hi Roco5,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat naar dat je lastig gevallen wordt door bepaalde nummers! Het feit dat ze ook almaar veranderen is natuurlijk ook alleen maar onhandig, want dan kun je niet gewoon de betreffende nummers blokkeren.

Ik heb jouw telefoonnummer voor je gewijzigd. Ik heb je zojuist een sms gestuurd waarin dat nieuwe nummer vermeld staat. Ook zal ik je een privébericht sturen met het nummer! Ik heb de kosten voor je in rekening gebracht op je juli-factuur.

Laat je het mij weten als je nog een andere vraag hebt?

@ Wim, dankjewel voor je reactie! 🙂

Groetjes,
Jihane

Ik wil graag een nieuw telefoon nummer aanvragen want ik wordt lastig gevallen

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Joeywilmink,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je word lastig gevallen. We kunnen uiteraard regelen dat je een nieuwe telefoonnummer toegewezen krijgt. Zou je mij even een privé bericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuw telefoonnummer krijgt. 

Groetjes,
Seren

Reageer