.

Beantwoord

Kan ik een nieuw nummer krijgen?

  • 22 March 2018
  • 7 reacties
  • 278 Bekeken

Goedenavond, ik wil graag een nieuw telefoonnummer voor mijn huidige simkaart en abonnement.
icon

Beste antwoord door Jihane 23 March 2018, 13:10

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi M.v.

Als je aangeeft akkoord te gaan met de kosten van € 5 zal een moderator dit voor je regelen.
Hallo,

Ik ga zeker akkoord. Moet ik dit nu nog op een bepaalde manier regelen of kan het op deze manier?
Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal je verder informeren. Je hoeft zelf geen verdere actie te ondernemen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi M. V,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je aangeeft dat je een nieuw nummer wil! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik heb het nummer voor je gewijzigd. Je krijgt dadelijk een sms met meer informatie daarover. Ook heb ik de kosten ingevoerd, zodat je op je volgende factuur die kosten voor het nieuwe nummer ziet staan.

Als je je toestel zo uit- en aanzet, kun je bellen en gebeld worden met je nieuwe nummer. Let je erop dat je WhatsApp waarschijnlijk moet herinstalleren om het nieuwe nummer te koppelen?

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane
Ik wil ook een ander nummer wat moet ik daar voor doen
Hoi @elisabeth49

Zoals franswon al aangaf, even je akkoord geven voor de €5,- kosten.

Verrekening volgt via factuur of beltegoed.
Een moderator zal je verder helpen.

Fijne paasavond.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Elisabeth49,

Ik heb je net ook geholpen in een ander topic. Dit ging over het blokkeren van een nummer in je toestel. Je hebt hier een reactie op gehad met daarin de uitleg hiervan.

Hopelijk is het dus niet nodig om zelf je nummer te wijzigen en is het probleem opgelost na het blokkeren van het bellende nummer. Mocht dit niet het geval zijn dan kunnen we natuurlijk alsnog je nummer wijzigen. De kosten zijn hiervoor €5. Laat me in dat geval even weten of je akkoord bent met deze kosten. Dan kunnen we dit alsnog voor je in orde maken!

Groetjes,

Kevin

Reageer