.

Beantwoord

Kan ik een nieuw nummer koppelen aan een oude simkaart?

  • 27 June 2020
  • 4 reacties
  • 634 Bekeken

Goedemiddag,

Vandaag heb ik i.v.m. de aanschaf van een nieuw telefoontoestel ook een nieuwe simkaart aangevraagd. Reden is omdat mijn huidige toestel nog een oude (USIM) simkaart heeft.

Nu vroeg ik mij af of het - na activatie van de nieuwe simkaart en koppeling van deze kaart aan mijn huidige telefoonnummer - mogelijk is om mijn oude simkaart te koppelen aan een ander (nieuw) telefoonnummer?  Op deze manier kan ik mijn oude toestel als vangnet gaan gebruiken mocht er iets met mijn nieuwe toestel gebeuren.

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groeten,

mb40

icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 June 2020, 19:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoe zie je dat precies voor je? Zo’n nieuw nummer moet dan namelijk ook aan een nieuwe prepaid aansluiting of een nieuw simyo sim only abonnement. Zeker bij een nieuwe prepaid aansluiting kun je dan gewoon een nieuwe prepaid aansluiting bestellen. Samen met de vriendendeal (met jezelf) ben je dan beter uit.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi mb40,

Welkom op ons forum!

Ik snap wat je bedoelt, maar dat is helaas niet mogelijk. Je zal in dit geval zoals @Groentjuh ook aangeeft een nieuwe bestelling moeten plaatsen :smile: En als je je eigen VriendenDeal-link gebruikt dan krijg je € 5,- korting op je Sim Only en € 5,- extra beltegoed op je Prepaid!

Heb je hier nog vragen over? :blush:

Groetjes, 
Bas

Bedankt Groentjuh en Bas voor jullie reacties:slight_smile:

Reputatie 6
Badge +6

Graag gedaan hoor! :blush:

Reageer