.

Beantwoord

Kan ik een extra kopie van mijn simkaart bestellen met hetzelfde nummer?

  • 12 September 2015
  • 5 reacties
  • 1562 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Actief Simyaan
  • 54 reacties
Beste,

Het laatste (soort gelijke topic dateert van drie jaar terug). Volgens mij is het er nog niet maar let wel, ik zal vast niet de enige zijn met deze wens. De techniek en infrastructuur veranderd natuurlijk anno vandaag in een razend snel tempo.

Mijn vraag; Ik wil mijn telefoon simkaart voorzien van een kopie! Simpel weg deze kan ik tegenwoordig plaatsen in mijn auto.
Met deze functie heb ik internet in mijn auto en bel ik via een ingebouwde antennen. Wel zo handig tevens realtime traffic informatie. Alleen het slopen uit mijn telefoon plaatsen in de auto en visa-versa is nu te omslachtig. Daarbij ik heb nu een micro sim en in de auto hoort een normale simkaart.

Nu moet ik een appart nummer/simkaart aanvragen ipv van alleen mijn bundel upgrade.... weer een telefoonnummer er bij.

Volkswagen,audi,BMW werken met ingebouwde simmodules in de auto's (2014+)
icon

Beste antwoord door Angela 14 September 2015, 13:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Alleen het slopen uit mijn telefoon plaatsen in de auto en visa-versa is nu te omslachtig.

Beste,

Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je iets sloopt dat dat de bedoeling is en daarna weer kan terugzetten, werkend.. :D
Is maar een geintje hoor, dus niet aanvallen(d) met zun allen..:)🆒
Lijkt een beetje.maar niet helemaal op je topic.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stn,

Goed dat je deze vraag komt stellen.

Als ik het goed begrijp, wil je graag 2 simkaarten koppelen aan hetzelfde telefoonnummer. Om in 'vaktermen' te praten, wil je graag een Duo Simkaart bestellen. Helaas moet ik je teleurstellen, wij bieden deze simkaarten niet aan.

Het alternatief heb je zelf gegeven, een nieuwe simkaart met een nieuw nummer bestellen. Sorry dat ik niets anders voor je kan doen. Als je verder nog vragen hebt, laat je het dan even weten?

@Friesian, wij slopen helemaal niets hier toch 😉 Bedankt voor je aanvulling!

Groetjes,
Angela
Ik snak ook naar een duo-simkaart! Ben niet de enige. We willen er voor betalen.
Als men bij het besluit blijft dat deze er niet komen / nooit zullen komen zal dat zeker een reden zijn om te vertrekken naar andere provider, ondanks feit dat ik verder uiterst tevreden ben.
Xaverie.
Badge +2
Hoi Ludianne,

Welkom op het forum!

Zoals Angela aangeeft, bieden wij de mogelijkheid niet aan om een duo simkaart te bestellen. Het is niet bekend of en wanneer wij dit wel gaan aanbieden. Wij nemen jou idee wel op in onze " Wall of Change", wellicht dat dit weer wordt besproken en er een verandering in komt.

Wat ook nog handig kan zijn, is om jouw nummer door te schakelen naar een ander nummer. Klik op deze link voor meer informatie daarover
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-werkt-doorschakelen-2490

Groetjes,
Tanuja

Reageer