.

Beantwoord

Kan ik een dikkere simkaart krijgen?

  • 13 September 2017
  • 15 reacties
  • 209 Bekeken

Badge
Ik heb een Wiko telefoon gekocht en mijn simyo simkaart is te dun, de telefoon pakt m niet.
De kaart doet t wel in een ander toestel, en een andere (dikke) simkaart doet het wel in de Wiko.
(Ging ik uitproberen na berichten te hebben gelezen op dit forum, baalde eerst heel erg dat het niet werkte!!)

Dus ik zou graag een dikke simkaart ontvangen, maar hoop toch dat ik daar geen 5 euro voor hoef te betalen!! Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Jihane 14 September 2017, 12:08

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi MarWat,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je simkaart niet past in je telefoon! Geen zorgen hoor, ik ga dit voor jou oplossen. Ik ga je een dikkere simkaart toesturen 🙂 Je ontvangt 'm over enkele dagen. Je kunt deze simkaart niet zelf activeren, maar als je een berichtje stuurt naar een moderator of belt naar 0800-8007, dan activeren wij 'm voor je. Je vindt alle informatie in de bijbehorende brief.

Heb je hier nog een vraag over?

Groetjes,
Jihane
Badge
Dank voor de snelle reactie en actie!
Ik wist niet dat er verschillende diktes zijn in die kaarten....is dat ergens voor?
Kunnen jullie niet beter altijd dikke kaarten sturen?

Ik ben een digibeet, maar het is gewoon heel irritant dat je telefoon steeds maar niks doet en dat je er via internet (lang leve internet!) er achter komt.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi MarWat,

Bepaalde telefoons hebben een net iets ruimere simkaart connector, waardoor een normaal simkaart contact verliest. Hierom is het niet handig om altijd een dikkere simkaart op te sturen, maar juist alleen wanneer een klant er één nodig heeft.

Als je andere vragen hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten.

Groetjes,
Asma
Badge
Io heb de vervangende simkaart nog steeds niet binnen! Hoe lang duurt dat normaal?
Heb nog niks met mijn abonnenemnt kunnen doen tot nu toe, wrl betaald.... vind ik een beetje jammer!
Reputatie 7
Hmm, dit is wel vreemd. Normaliter heb je een Simkaart de volgende dag of 2 dagen later al wel in de bus.
De simkaart wordt verzonden naar het adres wat je kunt terug vinden in je Mijn Simyo. Is dat het juiste adres?
Badge
Adres klopt@
Reputatie 7
Het dit adres was ook het zelfde adres als toen de dikkere simkaart werd verstuurd?
Badge
De eerste dunne simkaart was op dit adres binnen gekomen ja.
Badge
En vandaag nog steeds geen post van jullie....
Reputatie 6
Badge +7
Hoi MarWat,

Ontzettend balen dat je nog geen dikkere simkaart hebt ontvangen. :(

Ik heb het gelijk voor je uitgezocht en dit klopt helemaal, hiervoor onze excuses! Mijn collega van de technische afdeling zal zo snel mogelijk voor een dikkere simkaart zorgen. Zodra wij meer informatie voor je hebben, houden wij je hier gelijk van op de hoogte. Goed?

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +10
Hi MarWat,

Dankjewel voor je geduld, en mijn diepe excuses voor het feit dat de simkaart nog niet verstuurd is. Ik ben er meteen achteraan gegaan, maar vanwege een technisch probleem kunnen de dikkere simkaarten niet gekoppeld worden in het systeem. Weet je wat ook vaak helpt, in plaats van zo'n dikkere simkaart? Een stukje plakband achter de simkaart plakken.

Wil je dat uittesten? Ondertussen hou ik je op de hoogte van de ontwikkelingen omtrent de simkaarten.

Groetjes,
Jihane
Badge
Dat plakband had ik al getest, die tip had ik al gelezen: werkt helaas niet!!
Wanneer komt de nieuwe simkaart dan wel?? Vind het nu allemaal wel erg lang duren!! Ik neem aan dat ik voor deze periode GEEN geld hoef te betalen, zit nu al 2 weken met een niet-werkend abonnement.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi MarWat,

Jeetje zeg, wat jammer dat het niet werkt! Zodra de dikkere simkaarten binnen zijn, sturen we er gelijk één op.

We hebben nog een tip voor je wat je kan proberen. Probeer een stukje krant dubbel te vouwen, en het op je simkaart (op de kant waar de chip niet te zien is) te plaatsen. Probeer de simkaart daarna eens in de telefoon te doen. Lukt dat? Werkt het?

Om de kosten voor je abonnement hoef je je geen zorgen te maken. Zodra je weer verbinding hebt, gaan we kijken wat we moeten vergoeden. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Caspar
Badge
Nog steeds geen nieuwe sim kaart....
Wat gaat hier mis?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi MarWat,

Het klopt, het kan nog wel even duren. Heb je al geprobeerd om een stukje krant dubbel te vouwen?

Groetjes,
Caspar

Reageer