.

Beantwoord

Kan ik de Simyo Prepaid simkaart met internetbundel ook gebruiken in een WiFi mobile hotspot?

  • 22 May 2017
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Kan ik de Simyo prepaid internetbundel kaart ook gebruiken in een WiFi mobile hotspot. Zo ja, hoe activeer ik dan de nieuwe Simkaart?
icon

Beste antwoord door Samantha 23 May 2017, 12:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +7
Hoi Dirkie,

Welkom op het Simyo forum :)

Goed dat je deze vraag stelt! Je kunt je Simyo Prepaid simkaart in principe ook gebruiken in een Wifi mobile hotspot. Hou er wel rekening mee dat onze simkaarten primair zijn bedoeld voor in mobiele telefoons. Mochten er problemen ontstaan, kunnen we helaas niet helpen zolang hij niet in een mobiele telefoon zit.

Je kunt je simkaart activeren op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Vervolgens ontvang je je pin en pukcode. Hiermee kun je normaal gesproken de simkaart in je telefoon ontgrendelen. Hoe dit precies werkt in je hotspot, kan ik je niet vertellen. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de leverancier van de hotspot.

Let er wel op dat in zo'n hotspot je MB's er heel snel doorheen kunnen gaan. Bij een Prepaid sturen we sms'jes zodra de internetbundel voor 50% en 100% is verbruikt. Ik weet niet zeker of je deze sms'jes kunt ontvangen als je simkaart in de hotspot zit. Hou daarom je verbruik op Mijn Simyo goed in de gaten.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer