.

Beantwoord

Kan ik de E-sim activeren met een QR code ?

  • 1 July 2020
  • 1 reactie
  • 855 Bekeken

Ik heb sinds kort een Smart-Watch waarmee ik ook kan bellen (4G). Ik heb daarvoor een Simyo E-sim  abonnement aangevraagd. Ik heb de gegevens binnen en wil de E-sim activeren voor de Smart-Watch.

Nu moet de E-sim in de app van de Smart-Watch worden geactiveerd met een QR-code had ik vóór de aankoop uitgezocht. Andere Nederlandse E-sim aanbieders schijnen wel een QR code aan te leveren heb ik gezien na even googelen (ik zal de link van de concurrent hier maar niet noemen). Ik ging er dus van uit dat dit standaard was bij een E-sim abonnement.

Nu kan ik de QR Code horende bij mijn E-sim abonnement nergens vinden. Hoe zit dat bij Simyo ? Heb ik het abonnement voor niets afgesloten ?

Met vriendelijke groet, 

Rudi

icon

Beste antwoord door Daisy 2 July 2020, 12:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rudi,

 

Ik ben bang dat je dit verkeerd begrepen hebt, je kan een Simyo eSIM niet met een QR code activeren maar alleen via de app. Daarom kan de Simyo eSIM alleen gebruikt worden voor smartphones en niet op smartwatches. Mocht je het abonnement nu niet verder kunnen/willen gebruiken kun je deze het beste annuleren. Via www.simyo.nl/annuleren kun je het abonnement weer annuleren.

 

Sorry voor het ongemak!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer