.

Beantwoord

Kan ik bij jullie ook een aparte simkaart met alleen data bestellen?

  • 25 July 2017
  • 7 reacties
  • 1558 Bekeken

Ik heb al jaren een gewone prepaid simkaart in mijn telefoon. Nu wil ik een smartphone aanschaffen met dual sim mogelijkheid. Kan ik mijn huidige kaart gebruiken in combinatie met een losse data simkaart van Simyo.
Is dit technisch mogelijk met behoud van tel nummer? Geef aub ook een andere optie. Ik wil graag bij Simyo blijven.
icon

Beste antwoord door Samantha 26 July 2017, 12:54

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Begrijp ik je goed als je zegt ik wil via Simyo mobiel gaan internetten?
Simyo levert geen data only simkaarten. Met je prepaid aansluiting kun je gewoon op het internet. Het goedkoopste is overstappen naar een abonnement met behoud van je nummer, maar ook voor prepaid zijn er internetbundels aan te schaffen. Kijk maar eens op je MijnSimyo.
Badge +7
Hoi Bennie01,

Welkom op het Simyo forum :)

Goed dat je dit navraagt! Wil je voor je tweede simkaart hetzelfde telefoonnummer gebruiken als je voor je Prepaid simkaart gebruikt? Dat is helaas niet mogelijk. Je telefoonnummer kan maar aan 1 simkaart zijn verbonden, en andersom.

Je kunt wel een tweede aansluiting bestellen op onze website. Je krijgt dan een nieuwe simkaart met een nieuw nummer. Deze kun je dan in de andere simkaart-ingang van je telefoon doen. We hebben helaas geen data only simkaarten. Je hebt wel twee andere opties.

Zo kan je tweede simkaart ook een Prepaid zijn. We hebben ook Prepaid internetbundels. Deze kun je kopen met je beltegoed. Als je vervolgens niet belt met deze simkaart, gebruik je deze simkaart alleen voor data. Voor meer informatie over onze Prepaid internetbundels, kun je hier een kijkje nemen. Je kunt natuurlijk ook een Sim Only bestellen. Hierbij hebben we grotere databundels, maar het nadeel hiervan is dat je ook een maandelijks bedrag voor een belbundel betaalt.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@ Ron H en Ray, bedankt voor jullie hulp 🙂
Snel antwoord met enkele opties.
Jammer dat mijn voorstel niet mogelijk is. Ik ben zelf niet zo'n beller maar wil wel steeds bereikbaar zijn. Overstappen naar een abonnement van Simyo met behoud van nummer lijkt me de beste optie.
Badge +7
Hoi Bennie01,

Ik kan het me goed voorstellen dat je dit jammer vindt. Als je wilt overstappen naar Sim Only, kun je dit zelf regelen op Mijn Simyo. In je overzichtsscherm zie je de knop 'Stap over naar Sim Only'. Je prepaid wordt dan de volgende werkdag al omgezet in een abonnement.

Gaat dat lukken zo?

Groetjes,
Samantha
Geen probleem, bedankt voor jullie reacties!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bennie01,

Heel graag gedaan! :$

Groetjes,
Asma

Reageer