.

Beantwoord

Kan ik 2 telefoonnummers op 1 simkaart krijgen?

  • 28 January 2017
  • 6 reacties
  • 4261 Bekeken

Badge
Kan ik 2 verschillende telefoonnummers (1 werk en 1 privé) gebruiken op 1 telefoon/simkaart? Ik wil niet altijd 2 telefoons meedragen.
Zo ja, hoe regel ik dit?
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2017, 08:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ligt eraan of je telefoon daarvoor geschikt is. Dus de vraag is welke telefoon je hebt?
Met een dual sim telefoon kun je 2 simkaarten met 2 verschillende 06 nummers gebruiken. Er zijn ook adapters waarbij je in je huidige telefoon mogelijk 2 verschillende simkaarten met verschillende nummers kunt gebruiken.

Simyo heeft geen duo sim, dus 1......06xxxxxx op 2 simkaarten kan niet.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi lieke77,

Welkom op 't forum :)

Goeie vraag! Als ik het goed begrijp wil jij twee telefoonnummers bij je hebben zonder dat je twee telefoons wilt gebruiken.

Je zult moeten zoeken naar een dual sim telefoon. Dit is een telefoon waar twee simkaarten in kunnen, wat Friesian ook al zei. In jouw Samsung s5 kan dat helaas niet, dus in dat geval zul je een ander toestel moeten aanschaffen.

Heb je hier nog vragen over?

@Ray en Friesian bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Ray, ik heb een Samsung s5
Reputatie 7
Badge +9
Er is wel een S5-duos (ik heb deze), een dual-sim adapter is te koop bij diverse leveranciers (google maar), ik heb persoonlijk slechte ervaringen met deze adapters, dus gekozen voor een dual-sim S5. Veel toestellen van Huawei zijn dual-sim tegen redelijke prijzen.
Badge +7
Hoi franswon,

Bedankt voor je goede tip! 😃 @lieke77, heb je hier iets aan?

Groetjes,
Samantha

Reageer