.

Beantwoord

Kan ik 1 telefoonnummer 2 simkaarten in twee verschillende telefoons gebruiken?

  • 30 October 2018
  • 5 reacties
  • 1232 Bekeken

Hallo, ik heb een oude telefoon die t nog wel doet en die ik in gebruik wil kunnen houden. Kan ik nu een vervangende simkaart aanvragen en die in een nieuwe, tweede telefoon zetten. Ben ik dan op beide toestellen bereikbaar?
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 October 2018, 12:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Waar jij op doelt is een duo-sim, 1 nummer en dat op 2 simkaarten. Nee Simyo heeft dit niet, en dan nog zou slechts 1 simkaart actief kunnen zijn op het netwerk dus de 1 staat uit en de andere telefoon werkt en andersom.

Je kunt dus het beste bij Simyo kiezen voor bijvoorbeeld een sim only en een prepaid.
Reputatie 6
Badge +4
Goedemorgen clairehallo,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂

Wat een goede vraag! Ik kan me goed voorstellen dat het handig is om op beide telefoons bereikbaar te zijn op hetzelfde nummer. Zoals Friesian al uitlegt heet dit duo-sim, dat is iets dat we bij Simyo niet aanbieden. Wat een goed alternatief zou kunnen zijn is inderdaad een Prepaid te nemen voor de mobiel die je niet supervaak gebruikt.

Heb je hier nog ander evragen over? :)

Dank voor het slimme meedenken Friesian!

Groetjes,
Thomas

Ik heb een telefoon in gebruik met een prepaid plastic simkaart.

Ik wil een telefoon erbij kopen en dan hetzelfde nummer gebruiken als de eerste telefoon, maar de nieuwe telefoon dan met e sim.

Kan dat?

Alvast bedankt.

Piet Keever

Reputatie 7
Badge +6

Heel kort nee!

Reputatie 7
Badge +6

Hi @paleever,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Het is bij Simyo inderdaad niet mogelijk om 2 actieve simkaarten te hebben voor één telefoonnummer. Als je nu een fysieke simkaart hebt dan kun je deze wel omzetten naar eSIM, maar je fysieke simkaart wordt dan automatisch gedeactiveerd.

Bedankt voor je hulp @Ron H! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer