.

Beantwoord

kan geen nieuwe simkaart bestellen

  • 8 March 2012
  • 1 reactie
  • 390 Bekeken

Badge
Ik had een vraag gesteld per email over een oude (actie) simkaart waarvan het wachtwoord niet meer geaccepteerd werd, maar daarop helaas niet binnen de twee werkdagen enig antwoord op mogen krijgen. Na een aantal pogingen om dan maar een nieuwe simkaart te bestellen via simyo.nl geeft ik het op. Bestellen lukt niet, dat wil zeggen nadat ik doorgeleid ben "naar de betaalomgeving van de bank" (ogone) is de order onbekend en kan ik niet doorklikken om middels ideal de betaling af te ronden. Ga dan morgen maar naar de AH.
icon

Beste antwoord door Alex 13 March 2012, 14:57

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum nobody,

Volgens mijn gegevens heb je een prepaid aansluiting bij ons. Om een vervangende simkaart aan te vragen moet je minimaal 5 euro beltegoed hebben. Volgens mijn gegevens is je beltegoed op dit moment minder dan 5 euro. Zodra je beltegoed wel toereikend is, kun je via het tabblad selfservice kiezen voor de optie 'aanvragen vervangende simkaart'.

Groetjes,

Alex

Reageer