Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactiekan geen nieuwe simkaart bestellen
Ik had een vraag gesteld per email over een oude (actie) simkaart waarvan het wachtwoord niet meer geaccepteerd werd, maar daarop helaas niet binnen de twee werkdagen enig antwoord op mogen krijgen. Na een aantal pogingen om dan maar een nieuwe simkaart te bestellen via simyo.nl geeft ik het op. Bestellen lukt niet, dat wil zeggen nadat ik doorgeleid ben "naar de betaalomgeving van de bank" (ogone) is de order onbekend en kan ik niet doorklikken om middels ideal de betaling af te ronden. Ga dan morgen maar naar de AH.
Welkom op het forum nobody,
Volgens mijn gegevens heb je een prepaid aansluiting bij ons. Om een vervangende simkaart aan te vragen moet je minimaal 5 euro beltegoed hebben. Volgens mijn gegevens is je beltegoed op dit moment minder dan 5 euro. Zodra je beltegoed wel toereikend is, kun je via het tabblad selfservice kiezen voor de optie 'aanvragen vervangende simkaart'.
Groetjes,
Alex
Volgens mijn gegevens heb je een prepaid aansluiting bij ons. Om een vervangende simkaart aan te vragen moet je minimaal 5 euro beltegoed hebben. Volgens mijn gegevens is je beltegoed op dit moment minder dan 5 euro. Zodra je beltegoed wel toereikend is, kun je via het tabblad selfservice kiezen voor de optie 'aanvragen vervangende simkaart'.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.