.

Beantwoord

Kan de bestelling van de vervangende sim voor mijn abo geannuleerd worden?

  • 3 November 2018
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon Ă©n ik wil overstappen van sim only naar prepaid. De huidige sim is te groot voor mijn telefoon en ik heb dus een nieuwe sim besteld met de gedachte dat ik mijn abo vast zou kunnen omzetten naar prepaid (administratieve handeling). Helaas blijkt dat dit niet waar is en dat je na het overstappen ook een nieuwe simkaart krijgt. Ik heb er uiteraard geen twee nodig. Kan de bestelling van de vervangende sim voor mijn abo geannuleerd worden?
icon

Beste antwoord door Ashweeta 5 November 2018, 10:42

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi icerabbit779,

Welkom op het Simyo Forum!

Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Het overstappen van Sim Only naar prepaid gaat inderdaad via een nieuwe bestelling. Je ontvangt dan een nieuwe simkaart. Deze simkaart is een 3-in-1 simkaart. Je kan het juiste formaat van je telefoon uit de simkaart klikken.

Ik zie dat je voor je huidige abonnement een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. De bestelling kan helaas niet geannuleerd worden. De kosten van € 5,- ga ik voor je vergoeden, dit zie je terug op de november factuur.

Je ontvangt binnen drie werkdagen 2 simkaarten. Ik raad je aan om goed te lezen welke simkaart de nieuwste is. In je brief kan je lezen welke de vervangende simkaart is. Als je er niet uitkomt, laat het mij weten. Ik help ermee!

Je prepaid bestelling is gelukt en het nummerbehoud is ook al aangevraagd. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie via de mail op het verzoek. Je huidige abonnement gaan wij intern voor je opzeggen. Dat hoef je niet zelf te doen :)

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer