.

Beantwoord

Is mijn bestelling geannuleerd?


Reputatie 7
Badge +7
Woensdagmiddag heb ik een tweede prepaid besteld. 10 minuten nadat ik hem had besteld, en het nummer e.d. ontvangen had bedacht ik me dat ik vergeten was gebruik te maken van de vriendendeal.
Ik heb toen de de bestellng geannuleerd, en nadat ik de bevestiging had ontvangen van de annulering een nieuwe bestelling geplaatst, maar dit keer wel met vriedendeal. Allemaal binnen een uur oid.

Maar vandaag heb ik voor beide bestellingen de pin- en pukcode ontvangen per email.
Kunnen jullie nagaan of de annulering goed is verwerkt?

Alle bestellingen zijn gedaan op hetzelfde email en snailmail adres.
icon

Beste antwoord door Tanuja 24 June 2016, 11:42

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +2
Hoi wimj12,

Wat goed dat je daarbij stilstond en gebruik maakt van vriendendeal!

Ik heb je gegevens erbij gehaald en ik zie staan dat de eerste bestelling is geannuleerd. Vandaag is er een e-mail verstuurd met daarin de bevestiging. Heb je deze ontvangen?

De laatst verstuurde -pin en pukcode die hoort bij de tweede bestelling.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Tanuja
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb nu een tweede annuleringsbevestgingsemail (mooi woord voor scrabble) gehad.
Is de verzending van de sim nog tegengehouden? Of ga ik twee sims ontvangen?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi wimj12,

Wat een aparte situatie. In mijn systeem zie ik slechts één bevestiging van de annulering die is toegestuurd. (Ik heb het scrabble woordje vermeden :P). Heb je beide simkaarten al binnen? De verzending is namelijk niet tegen te houden. Kom je er uit met welke simkaart je moet gebruiken?

Heb je het correct via de vriendendeal aangevraagd? Ik zie namelijk ook op het tweede nummer geen extra tegoed.

Kun je me dit laten weten?

Groetjes,
Ilias
Reputatie 7
Badge +7
Allereerst wat verwarring rechtzetten.
Ik heb twee bestelling gedaan, en er 1 geannuleerd. Ik heb twee mailtjes gehad, die inhoudelijk
heel anders waren, maar beide over annulering gingen. Ik neem aan dezelfde annulering,


Ik heb inmiddels twee sims ontvangen,
en zal later de tweede bestelling actieveren. Ik vermoed dat ik wel op basis van het simkaart nummer kan bepalen welke dat is.

De tweede bestelling is via vriendendeal gedaan, en ik neem aan dat zodra ik die activeer de bonus
zal verschijnen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wimj12,

Ah, dat maakt het duidelijk!

Wil je ons een berichtje sturen op het moment dat jij jouw simkaart geactiveerd hebt? We gaan dan voor je nakijken of de korting netjes wordt toegepast. Ik verwacht hier natuurlijk geen problemen in! Ik zie je bericht graag tegemoet :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +7
Zal ik doen. Het kan nog een paar dagen duren voordat het toestel beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +7
Inmiddels heb ik de sim geactiveerd, en er ook daadwerkelijk mee gebeld.
Ik zie die belkosten netjes terug, maar de vriendendeal niet. Ik er er voor
99.99% zeker van dat ik deze bestelling via vriendendeal heb gedaan.
Nog even voor de volledigheid: het gaat hier om de niet geannuleerde bestelling
met een nummer wat eindigt op *22.

Daarnaast moet natuurlijk ook tzt de 5 euro voor de geannuleerde bestelling worden
teruggestort, maar wellicht ben ik een beetje ongeduldig.

Kan je een en ander controleren?
Alvast bedankt voor de moeite.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Wimj12,

Fijn dat je nieuwe simkaart inmiddels in gebruik is.

Helaas zie ik ook nergens het gebruik van de VriendenDeal terug. Ik heb daarom aan mijn collega's van de technische afdeling gevraagd of zij dit alsnog kunnen koppelen. Zodra dit verzoek is behandeld zullen we de bijbehorende korting verwerken.

Het bedrag dat je hebt betaald voor de geannuleerde bestelling wordt uiteraard teruggestort :$

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Reputatie 7
Badge +7
Nee, dan zal alles verder goed komen. Hartelijk bedankt.


En inmiddels is de vriendendeal verwerkt. Bedankt voor de snelle service.
Reputatie 5
Badge +8
Dat gaat zeker goed komen, bedankt voor het vertrouwen :$

Voor nu graag gedaan, en ik hou je op de hoogte!

Groetjes,
Sean

Reageer