.

Beantwoord

Is het mogelijk om een nieuw telefoonnummer aan te vragen?

  • 8 March 2018
  • 9 reacties
  • 192 Bekeken

Zou ik een nieuw 06-nummer kunnen krijgen.
Ik ga akkoord met de 5 euro kosten.
icon

Beste antwoord door Niels 8 March 2018, 13:35

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal hier op reageren, doorgaans binnen 1 werkdag.
Reputatie 6
Badge +5
Hi YoOoster,

Welkom op het Simyo Forum :)

Het is zeker mogelijk om een nieuw telefoonnummer te krijgen. Gaat het om de aansluiting waarmee je je forumaccount hebt aangemaakt? Zo ja, dan pas ik het graag voor je aan. Mocht het om een ander nummer gaan, zou je me dit dan in een privébericht kunnen laten weten? Ik hoor graag van je!

Bedankt voor je reactie, franswon!

Groetjes,
Niels
Hi YoOoster,

Welkom op het Simyo Forum :)

Het is zeker mogelijk om een nieuw telefoonnummer te krijgen. Gaat het om de aansluiting waarmee je je forumaccount hebt aangemaakt? Zo ja, dan pas ik het graag voor je aan. Mocht het om een ander nummer gaan, zou je me dit dan in een privébericht kunnen laten weten? Ik hoor graag van je!

Bedankt voor je reactie, franswon!

Groetjes,
Niels

Ja het gaat om de aansluiting waarmee ik het forumaccount heb aangemaakt.
Reputatie 6
Badge +5
Hi YoOoster,

Ik heb inmiddels je telefoonnummer aangepast 🙂 Het nieuwe nummer heb ik door middel van een mail naar je gestuurd. Als je je telefoon opnieuw opstart, dan zal het nieuwe telefoonnummer op je simkaart staan. De € 5,- beltegoed zal binnenkort afgeschreven worden. Ik heb het nieuwe nummer meteen aan je Simyo forumaccount gekoppeld. Inloggen kan dan met het nieuwe nummer. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels
Zou ik een nieuw 06-nummer kunnen krijgen.
Ik ga akkoord met de 5 euro kosten.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Jim2,

Zodra een moderator dit leest wordt het geregeld.

Als je geluk hebt ziet een moderator dit nog tijdens het weekend.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jim2,

Je telefoonnummer is bij deze gewijzigd. Alleen zie ik dat je eerder contact hebt opgenomen en je telefoonnummer al is gewijzigd. Excuses dat hier overheen is gelezen.

Ik raad je in het vervolg aan om je vraag via één kanaal te sturen. Dit werkt namelijk veel overzichtelijker.

@Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma

Zou ik een nieuwe telefoon nummer kunnen krijgen wordt steeds lastig gevallen door buitenlandse nummers gr rudy 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kwadoor,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je wordt lastig gevallen! Wel wil ik je er vriendelijk op wijzen dat het niet de bedoeling is om op meerdere topics te reageren met dezelfde vraag. Ik heb jou bericht beantwoord in dit topic

Groetjes,
Amy

Reageer