.

Beantwoord

Is het mogelijk een nieuwe simkaart te krijgen met hetzelfde nummer?

  • 5 April 2020
  • 6 reacties
  • 350 Bekeken

Hallo mensen!

Een zonnige zondag, maar toch veel verdriet want mijn telefoon doet het niet! Ik heb een Huaway gekregen van een kennis, zelf kan ik dat geld niet opbrengen voor een ander toestel,  heeft de hele week gedaan en nu ineens alleen noodoproepen, wat doe ik fout en hoe los ik dit op? Ik had een hele oude Samsung die het wel deed nog, maar dit is toch voor iemand van bijna 70 jaar leuker? Kan spelletjes en van alles erop doen, maar nu dit!!! Wie weet wat ik eraan doen kan? Vriendelijke groet, Herma Scholten

icon

Beste antwoord door Anonymous 6 April 2020, 07:24

Bekijk originele reactie

6 reacties

Beste @Herma1950 

Het is zondag. Mocht er toevallig een moderator, een medewerk(st)er van Simyo ronddolen op het forum dan meldt zich deze bij U. Anders wordt het morgen. Deze kan U verder helpen omdat ik ook een klant ben net als U kan ik niet in het systeem meekijken.

 

Mocht U over WiFi beschikken zou ik U aanraden dat te gebruiken.

 

Ondanks alles, een fijne zondag gewenst.

 

 

Hallo Friesian!

 

Sorry dat ik je nu pas antwoord geef, maar een kennisje van me heeft de telefoon vanmiddag meegenomen en even nagekeken, ik blijk een knop aangedrukt te hebben die ik niet geinstalleerd heb, ben niet een van de jongste meer, had een heel oud toestelletje , maar hij deed het nog steeds, en ik ben zo blij met deze grote, alleen heb ik met de simkaart aan het donderen geweest, fout erin gestopt en dat soort dingen, morgen even vragen of het mogelijk is een andere simkaart te krijgen maar wel met mijn eigen nummer! Ik dank je hartelijk dat je me helpen wilde, en ik ben ook heele rg blij dat ik een groot toestel heb! Nogmaals dank en ik wil wel contact houden maar dan heel gewoontjes op facebook of zo! Dankjewel nogmaals, fijne avond Herma Scholten

 

Beste Herma Scholten.

Fijn dat iemand heeft kunnen helpen met je nieuwe telefoon waar je zo blij mee bent.

Hallo Friesian!

 

morgen even vragen of het mogelijk is een andere simkaart te krijgen maar wel met mijn eigen nummer! 

Dankjewel nogmaals, fijne avond Herma Scholten

 

Op deze pagina kun je een vervangende simkaart aanvragen, je behoudt hiermee je 06 nummer. De kosten bedragen €5,-. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen, op deze pagina lees je meer informatie.

Mogelijk verplaatst de moderator je vraag naar een nieuw topic in een andere subcategorie.

Let wel op voor het gebruik van internet via Simyo. Dat kan €0.15 per MB kosten. Mocht je ook daarover vragen hebben, stel ze gerust.

Groetjes en..

Graag gedaan!

Friesian

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Herma,

 

Welkom op het Simyo Forum! Ik heb van jouw vraag even een nieuw topic gemaakt, die een wat relevantere titel/onderwerp heeft dan het originele topic. :)

 

Wat goed dat het zo ver allemaal is opgelost! Het enige wat nog nodig blijkt te zijn is een vervangende simkaart, deze kun je eenvoudig bestellen via Mijn Simyo (zie link van Friesian). Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten! 

 

Bedankt Friesian, voor de goede zorgen! :blush:

 

Groetjes,

Tessanne

Hallo Tessanne !

 

IK denk dat ik er toch even mee wacht, heb alleen een AOWtje en dat is echt niet veel, dus heb nu al de telefoonlengte omhoog gedaan, wil met de tijd graag internet erbij, maar even wachten moet ik nu, maar wil je heel erg danken voor de aanbieding, vriendelijke groet Herma Scholten

 

P>S> vindt het fantastisch zoals Friesian me geholpen heeft, ik ben heel erg nerveus steeds, en dit heeft me toch geholpen, nogmaals dank Friesian!!

Reputatie 7
Badge +6

Hi Herma1950,

 

Heel erg graag gedaan! Goed om te lezen dat Friesian je goed geholpen heeft, bedankt Friesian!

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer