.

Beantwoord

Is er bij Simyo ook een duo sim beschikbaar?


Badge
Hallo, ik wil naast mijn dure smartphone een eenvoudige telefoon hebben voor als je bv naar het strand gaat e.d. Bij mijn vorige provider kon je daarvoor een duo sim aanvragen, zodat je die niet telkens over hoeft te zetten. Hebben jullie die optie ondertussen ook??
icon

Beste antwoord door Ray 24 May 2017, 15:10

Bekijk originele reactie

13 reacties

Nee die optie heeft Simyo niet.
Badge
Jammer, dan wordt het tijd om te wisselen...
Badge +7
Hoi BoBo,

Ik kan het me voorstellen dat een Duo-simkaart erg handig zou zijn. Helaas hebben we deze niet. Onze simkaarten kunnen maar gekoppeld worden aan één telefoonnummer, en een telefoonnummer kan maar gekoppeld zijn aan één simkaart.

Wel heb ik je idee opgehangen aan onze 'Wall of Change'. Hierop hangen we alle goede ideeën en suggesties van onze klanten. Vervolgens wordt er gekeken welke van deze ideeën haalbaar zijn. Hopelijk krijgen wij in de toekomst ook een duo-simkaart.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Bedankt voor je hulp 🙂
Badge
Dat is mooi maar daarmee is het probleem niet opgelost. En bij de eerste de beste andere provider die ik vroeg blijkt dat je daar nog steeds wel 2 simkaarten op één nummer kan krijgen.....dus helaas beetje te laat
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bobo,

Ik snap dat jouw probleem hiermee niet opgelost is. Dat is ook precies wat Samantha aangeeft in haar bericht. Op dit moment hebben we simpelweg niet de mogelijkheid om een 2e simkaart te koppelen aan hetzelfde telefoonnummer. Dat dit voor jou heel onhandig is snappen we 😞 Om die reden hebben we het gemeld op onze Wall of Change. Zo kan het binnen de organisatie aangekaart worden. Hopelijk kunnen we jou in de toekomst dan wel blij maken hiermee.

Je zou eventueel een lossen prepaid simkaart kunnen bestellen via onze website. Hier zit dan wel een ander telefoonnummer aangekoppeld. Als je dit niet wilt, is er geen andere optie dan de simkaart te wisselen tussen de telefoons. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Als alle telefoons dezelfde formaat simkaart hebben zou wisselen een optie zijn, maar dat is het dus niet. En ik snap dat jullie die mogelijkheid niet hebben, maar jullie concurrenten wel.....vast een duurdere sim, maar wel meer van deze tijd....
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bobo,

Ah, het is lastig inderdaad als het niet hetzelfde formaat heeft 😞 Het is wat moeite maar je kunt bij verschillende telecomwinkels een houdertje aanschaffen om je simkaart weer groter te maken. Ik snap dat het allemaal omslachtige oplossingen zijn, maar ik probeer een beetje met je mee te denken hierin 🙂 We zijn ervan op de hoogte dat andere providers deze optie wel aanbieden. Dit hebben we ook vermeld bij het indienen van dit idee op onze Wall of Change. Wie weet kunnen we je in de toekomst alsnog blij maken!

Groetjes,
Angela
KPN (eigenaar van Simyo) heeft het wel. Dus wordt hoogtijd dat Simyo ook overstag gaat.
Werk je bij Simyo Peter? 😉
Ik denk dat je je vergist Ray 😛 werkt Simyo wel bij en voor Peter? 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Peter,

We maken inderdaad gebruik van het KPN netwerk, en KPN is ook ons moederbedrijf, maar verder staan we los van elkaar. Ik snap dat je graag deze functie zou willen 🙂 Voor nu zit dat er alleen niet in.

Mocht het in de toekomst toch veranderen, dan zul je de eerste zijn die dat hoort :)

@ Ray en Friesian, haha, grapjassen!

Groetjes,
Jihane
Hallo Directie Simyo,
Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en nog steeds heeft simyo geen duo simkaart. Misschien kunnen jullie dan eens op het forum uitleggen waarom het bij jullie niet kan, en bij andere providers wel. Blijkbaar is het niet zo moeilijk of kopen jullie de sims in een of Micky mouse land?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Silona,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je even aan de bel trekt! Het is momenteel voor ons niet mogelijk om een duo-sim aan te schaffen, noch staat het op de agenda voor de korte termijn. Het is eigenlijk simpelweg een dienst die we (voorlopig) niet aanbieden. Het heeft niet zozeer te maken met moeilijkheidsgraad, want overal kun je overheen als je dat graag wil. Echter is dat nu niet een dienst die we van plan zijn om binnenkort aan te bieden. De simkaarten zijn ook niet afkomstig uit Mickey Mouse land 😉 (Tenminste, ik heb Mickey nooit langs zien banjeren met een postzak gevuld met Disney-simkaarten).

Ik snap dat je antwoorden wil, en dit is zo direct mogelijk uitgelegd dat het niet op de agenda staat voor nu.

Groetjes,
Jihane

Reageer