.

Beantwoord

Is een Simyo simkaart geschikt voor GPRS?

  • 2 August 2016
  • 2 reacties
  • 632 Bekeken

Badge
voor mijn beveiligingsinstallatie thuis heb ik een prepaid simkaart aangeschaft. bij alarm zal die dan mijn mobiele nummer bellen. de vraag is nu: is die geschikt voor GPRS? dat is de voorwaarde in de beveiligingsinstallatie.
icon

Beste antwoord door Jihane 4 August 2016, 12:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi wilri,

Welkom bij de club van actieve forumgebruikers!

GPRS is 2G (ook wel 2,5G genoemd), je simkaart is zeker geschikt, vrijwel geheel NL heeft een uitstekende dekking, voor alle zekerheid kan je coveragechecker.nl raadplegen voor de plaats van de camera.
Denk er wel aan dat je minimaal 1 keer per halfjaar gebruik moet maken van deze simkaart, anders vervalt het nummer!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wilri,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een Simyo simkaart aanschaft voor je beveiligingsinstallatie! Wat Franswon zegt klopt: de simkaarten zijn hier absoluut geschikt voor, op technisch niveau. Wel wil ik je meegeven de simkaarten gemaakt zijn om connecties te leggen met mobiele telefoons, netwerken, et cetera. Elk ander systeem wijkt af daarvan. Op de website vind je hier meer over.

Je dient ook eens in het halfjaar een teken van leven te geven: een belletje, een SMS'je, beltegoed opwaarderen, een internetbundeltje aanschaffen... Het kan allemaal! Maar hiermee zorg je ervoor dat het nummer niet vervalt. Houd je ook de Mijn Simyo omgeving in de gaten? Daar zie je altijd hoeveel je verbruikt hebt, je beltegoedsaldo, enzovoorts.

Heb je nog andere vragen?

@ Franswon: Dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer