.

Vraag

Is een 2de Simyo prepaid met nummerbehoud van 1ste mogelijk ? Micro/gewone simkaart ?

  • 12 April 2012
  • 2 reacties
  • 475 Bekeken

Badge
1. Ik heb al 1 prepaid Simyo starterspakket op m'n mobiel. Nu ga ik een 2de smartphone aanschaffen: kan ik dan weer een Simyo prepaid aanschaffen met nummerbehoud van m'n 1ste Simyo prepaid op m'n 2de mobiel ?

2. Wat is het verschil tusen een micro simkaart en een gewone simkaart ?

2 reacties

Badge
[quote]1. Ik heb al 1 prepaid Simyo starterspakket op m'n mobiel. Nu ga ik een 2de smartphone aanschaffen: kan ik dan weer een Simyo prepaid aanschaffen met nummerbehoud van m'n 1ste Simyo prepaid op m'n 2de mobiel ?

Antwoord op m'n 1ste vraag al op dit Forum gevonden denk ik:

"Het is helaas niet mogelijk om een tweede simkaart met hetzelfde nummer aan te vragen.
Groetjes,
Alex


Op m'n 2de vraag nog geen antwoord gevonden...
2. Wat is het verschil tusen een micro simkaart en een gewone simkaart ?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ingeis,

Het is inderdaad niet mogelijk om twee simkaarten te koppelen aan hetzelfde mobiele nummer, bij het bestellen van een nieuwe Simyo simkaart zul je ook een nieuw nummer krijgen.
Een micro simkaart is een kleinere simkaart. In sommige smartphones (Iphone, Nokia Lumia etc) past de reguliere simkaart niet. In dit geval dien je een micro simkaart te bestellen of de reguliere simkaart bij te knippen tot micro sim formaat.

Groetjes,

Manisha

Reageer