.

Beantwoord

Is de aanvraag van mijn simkaart gelukt?

  • 10 April 2015
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

  • Beginner
  • 3 reacties
Ik kan nergens controleren of ik idd op de juiste wijze mijn nieuwe simkaart heb besteld dacht dat het gelijk van mijn beltegoed zou worden afgeschreven??
icon

Beste antwoord door Tiury 13 April 2015, 11:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ik kan nergens controleren of ik idd op de juiste wijze mijn nieuwe simkaart heb besteld dacht dat het gelijk van mijn beltegoed zou worden afgeschreven??
Had je wel voldoende beltegoed? Want als dat niet zo is kan de betaling niet plaatsvinden.
ja staat er op
Reputatie 6
Badge +10
Hoi D.H,, welkom op het Simyo forum! :)

Volgens mij is de bestelling van je simkaart helemaal goed gegaan. We hebben 'm op de 10e de deur uit gedaan en je hebt de simkaart al op de 11e geactiveerd! Laat je me weten of alles werkt?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie, Raytje! 🙂
Alles werkt naar behoren thx voor de snelle levering
Groetjes
Reputatie 6
Badge +10
Hoi D.H,

Top om te horen dat alles werkt! Veel plezier van je nieuwe simkaart 🙂!

Groetjes, Tiury

Reageer