.

Beantwoord

In mijn simkaart geschikt voor NFC?

  • 10 February 2018
  • 7 reacties
  • 152 Bekeken

ik heb sinds 2016 een simkaart , is deze ook geschikt voor NFC, heb het idee van niet?
icon

Beste antwoord door Ray 10 February 2018, 18:46

Bekijk originele reactie

7 reacties

@Eekie1964
Volgens mij wel.. Maar wil je het 100% zeker weten dan log je in op je MijnSimyo, ga je naar instellingen en dan naar Simkaart. Daar staat het simkaarttype vermeld. Let op, niet via de app maar via de pc / laptop inloggen.
bedankt, ga het nakijken
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Eekie1964,

Welkom op het Forum!

Het klopt wat Ray zegt. Via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart kun je zien of je over een NFC simkaart beschikt.

Uiteraard kan ik dit ook voor jou uitzoeken! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je nog geen NFC simkaart hebt. Als je er graag één wilt bestellen dan kan dit via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Voor de nieuwe simkaart met behoud van je nummer brengen wij eenmalig € 5,- in rekening.

Kom je er zo uit?

@Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma
ok, bedankt, ga ik bestellen
Reputatie 6
Badge +5
Hi Eekie1964,

Prima! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Niels
beste niels,
mijn nokia 5 heeft een nfc chip kwam ik achter, gecheckt, ik kan er mee betalen, vandaag nog naar de klantenservice gebeld om de nieuwe simkaart te cancelen, maar dat ging niet meer, krijg de simkaart nu gratis omdat ik de oude simkaart al sinds 2015 heb.
iedereen bedankt voor de reacties☺️
Reputatie 6
Badge +5
Hi Eekie1964,

Wat fijn! Goed dat je nog even naar ons hebt gebeld 🙂 Lief dat je simkaart nu gratis ontvangt. Namens iedereen graag gedaan. Als je verder nog wat moet weten, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Niels

Reageer