.

Beantwoord

Ik krijg de melding 'niet aangemeld bij het netwerk', wat kan ik doen?

  • 17 July 2018
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

Ik krijg al een paar dagen bovenstaande melding bij bellen en mijn internet aanzetten. Nu hebben wij gisteren een andere simkaart van een andere provider in het toestel gedaan en die werkt wel. Ook hebben wij diverse malen het toestel aan en uit gezet maar helaas kan ik nog steeds niet bellen en heb ik geen internetverbinding. Wat kan ik nog meer doen?
icon

Beste antwoord door Ashweeta 17 July 2018, 10:50

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Mitjef,

Welkom op het Forum!

Ohjee, vreemd dat je de melding 'niet aangemeld op het netwerk' krijgt te zien. Het lijkt erop dat je simkaart geen verbinding wilt maken met het netwerk. Ik heb je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Kan je je telefoon een kwartier uithouden? Zo wordt de simkaart ook in je telefoon opnieuw aangemeld.

Heb je jouw simkaart in een ander toestel geplaatst? Als de simkaart daar niet in werkt, ligt het probleem aan jouw simkaart.

Laat je het mij weten of je dit hebt gedaan? Als het probleem aan de simkaart ligt, stuur ik je een nieuwe simkaart toe.

Groetjes,
Ashweeta
Beste Ashweeta.

De simkaart doet het wel in een ander toestel. We gaan de telefoon een kwartier uitzetten en kijken of de melding wegblijft. Ik laat even de reactie weten.
Beste Ashweeta

Helaas krijgen wij nu continue de melding: sim kaart verwijderd. Kan uw simkaart niet detecteren. Uw apparaat wordt opnieuw gestart om uw simkaart te controleren.

Nu moeten wij kiezen voor herstarten. Na een paar keer herstarten blijft de melding terugkomen.
Reputatie 6
Badge +4
Hai Mitjef,

Balen zeg dat de simkaart niet goed wil werken in je telefoon. Dat schiet niet op natuurlijk. Wel heb ik een vermoeden hoe we dit voor je kunnen oplossen, we hebben 'dikkere' simkaarten die beter contact maken in bepaalde telefoons. Welke telefoon gebruik je (merk + type)? Met die info kan ik ervoor zorgen dat je zo een simkaart toegestuurd krijgt. 🙂

Groetjes,
Thomas
Beste Thomas,

Wij gebruiken op dit moment een Samsung S4. Het vreemde is dat hij het wel lang heeft gedaan maar de laatste tijd deze problemen heeft. Het zou fijn zijn als er een "dikkere" toegestuurd kan worden. Ik zal dan even laten weten of het probleem is verholpen. Alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi Mitjef,

Wat vreemd dat je telefoon het altijd al heeft gedaan, en pas sinds een tijdje niet meer!

We krijgen wel vaker te horen dat de Samsung S4 de Simyo simkaarten niet helemaal goed kan lezen. Een dikkere simkaart biedt in de meeste gevallen de juiste oplossing, dus die gaan we je opsturen. :)

Laat je weten of de nieuwe simkaart wel herkend wordt door je telefoon?

Groetjes,
Sarah

Reageer