Beantwoord

Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren, wat nu?

• 12 juni 2018
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Hallo, we zijn op reis en proberen de nieuwe nanosimkaart te activeren met het nummer dat op de simkaart staat. Dat lukt niet. blijkbaar heb je een ander nummer nodig dat waarschijnlijk alleen op de kaart staat waar de nanosim uitgedrukt wordt. Die hebben we echter niet hier. Is er toch een mogelijkheid hier in het buitenland de simkaart te activeren? Jammer als we een week niet kunnen bellen met het nieuwe toestel.
icon

Beste antwoord door Ashweeta 12 juni 2018, 12:21

Hoi Johanna_9,

Welkom op het Forum!

Oh, dat is vreemd! Ik heb je aansluiting bekeken. De nieuwe simkaart is vandaag om 11:30 uur geactiveerd op Mijn Simyo. Dat is mooi! Je kan de nieuwe simkaart in het nieuwe toestel plaatsen. Na het ontgrendelen hiervan, kan je er gebruik van maken. Je nieuwe pincode kan je terugvinden op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.

Ik hoor het graag van je of het lukt!

Groetjes,
Ashweeta
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Johanna_9,

Welkom op het Forum!

Oh, dat is vreemd! Ik heb je aansluiting bekeken. De nieuwe simkaart is vandaag om 11:30 uur geactiveerd op Mijn Simyo. Dat is mooi! Je kan de nieuwe simkaart in het nieuwe toestel plaatsen. Na het ontgrendelen hiervan, kan je er gebruik van maken. Je nieuwe pincode kan je terugvinden op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.

Ik hoor het graag van je of het lukt!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer