.

Beantwoord

Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren, wat moet ik doen?

  • 23 August 2014
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Als ik inlog op mij Symio kan ik de optie "Vervangende simkaart activeren" niet vinden. Kunnen jullie mijn simkaart activeren?

Groet,
Rödi
icon

Beste antwoord door Naomi 25 August 2014, 12:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rödi 🙂,

Welkom op het forum van Simyo!

Een aantal klanten kon afgelopen weekend hun simkaart niet activeren. Inmiddels is dit opgelost en is het activeren van de simkaart weer mogelijk 🙂 Voor meer informatie kan je hier kijken.

Ik zie staan dat je je simkaart afgelopen zaterdag hebt geactiveerd. Heb je al gebruikgemaakt van je nieuwe simkaart? 🙂

Reageer