.

Beantwoord

Ik kan geen vervangende simkaart bestellen. Wat nu?

  • 7 August 2017
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Badge
hallo,

omdat ik binnenkort een nieuwe telefoon wil bestellen heb ik een nano simkaart nodig
helaas heb ik nu micro.
via instelling-simkaart kan ik geen nieuwe simkaart bestellen.
ik kan alleen mijn simkaart blokkeren, of mijn nummer overzetten

graag hulp hierbij

mvg Niels
icon

Beste antwoord door Angela 10 August 2017, 23:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Niels, ik heb net een vervangende simkaart aangevraagd, ging heel eenvouding: ga naar Mijn Simyo, dan naar Mijn instellingen, dan tabblad Simkaart en als je daar naar beneden scrollt vind je de mogelijkheid, Kosten 5 euro
Badge
Niels, ik heb net een vervangende simkaart aangevraagd, ging heel eenvouding: ga naar Mijn Simyo, dan naar Mijn instellingen, dan tabblad Simkaart en als je daar naar beneden scrollt vind je de mogelijkheid, Kosten 5 euro

die optie staat er bij mij niet
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Niels N,

Welkom op ons forum!

Wat jammer dat je geen nieuwe simkaart kan bestellen! Normaal gesproken hoort dit heel makkelijk te gaan, zoals Eric55 dit ook aangeeft. Bij een aantal uitzonderingsgevallen, lukt het helaas niet. Dit kan komen omdat je ooit een oude simkaart niet hebt geactiveerd. Maar geen zorgen, wij kunnen dit wel oplossen.

Ik zie dan mijn collega Caspar jou handmatig een nieuwe simkaart heeft toegestuurd vandaag. Het duurt maximaal 3 werkdagen voordat deze simkaart bij je in de bus ligt. Houd je ons op de hoogte?

@Eric55, bedankt voor je antwoord! Dit is inderdaad precies hoe het loopt :D

Groetjes,
Angela
Badge
Voordat ik contact had gehad met Caspar zelf even mijn sim geknipt. Daarna binnen 2 dagen mijn simkaart ontvangen, hiervoor mijn dank
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Niels N,

Oh, dat is goed om te horen! Heel graag gedaan namens Caspar.

Ik wens je alvast een fijne avond toe.

Groetjes,
Asma

Reageer