.

Beantwoord

ik kan geen nieuwe simkaart aanvragen via Mijn Simyo. Kunnen jullie helpen?

  • 14 August 2018
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Badge
Ik wil een nieuwe simkaart een kleinere maat dan mijn huidige.
Ik kan geen nieuwe aanvragen omdat er al een onderweg is en die moet ik activereen.

Kan zijn dat ik er 2 jaar geleden een heb gekregen maar die niet meer heb.
simkaart activeren moet de code invullen, kan geen nieuwe aanvragen.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 14 August 2018, 09:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een moderator kan ervoor zorgen dat je een nieuwe simkaart kan aanvragen. Doorgaans reageert een moderator in een werkdag.
Reputatie 6
Badge +5
Hi chrisH,

Welkom op het Simyo Forum :)

Als je eerder een simkaart hebt besteld, maar deze niet hebt geactiveerd, dan klopt het dat je niet zomaar een nieuwe kan bestellen. Het kan natuurlijk gebeuren dat je deze kwijt bent geraakt. Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin een oplossing. Reageer je daar zo even op?

Bedankt voor je reactie, Groentjuh!

Groetjes,
Niels

Reageer