.

Beantwoord

Ik heb simkaart problemen, wat kan ik er aan doen?

  • 28 February 2015
  • 9 reacties
  • 365 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Vandaag mijn nieuwe sim-kaart ontvangen.
Ik deed hem in 4 verschillende toestellen maar ze geven allemaal de melding "Geen sim-kaart geplaats".
Ik doe de sim-kaart van de andere provider erin en die werkt normaal.

Kan iemand mij zeggen wat het probleem is of wat ik er aan kan doen?

Graag jullie reactie.

Maikel
icon

Beste antwoord door Ernst 2 March 2015, 13:13

Bekijk originele reactie

9 reacties

Heb je de nieuwe sim geactiveerd?
Reputatie 5
Badge +10
Hoe bedoel je activeren?

Er staat in de brief dat ik direct gebruik kan maken vvan mijn sim-kaart.
Dit door de sim-kaart in het toestel te plaatsen. Tot zover gaat die goed. Ik krijg als de sim-kaart in het toestel zit niet de mogelijkheid om de pincode in te voeren waardoor hij mijn sim-kaart niet kan aanmelden op het netwerk van Simyo c.q. KPN
Zou voor de zekerheid toch even je kaart activeren aangezien dit op de site staat;

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=24
Reputatie 7
Badge +9
Als het om een prepaid simkaart gaat (wat we niet weten) is deze al geactiveerd. In dat geval is er iets anders aan de hand.
Reputatie 5
Badge +10
@Scotman, het is een prepaid aansluiting. Was ik vergeten te zeggen. Mijn excuses.

Probleem blijft bestaan dat mijn telefoon de sim-kaart niet kan zien. Denk dat een moderator van de webcare kan zien wat het probleem is.
@Scotman, het is een prepaid aansluiting. Was ik vergeten te zeggen. Mijn excuses.


 We weten gelijk wie de slimste is bij Simyo, hé Ernst !

🆒:D Het gebeurt ooit dat een nieuwe simkaart uitkomst bied, wie weet ook bij jou !:)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi maikel.martens, welkom op het Simyo forum :)

Fijn dat je ook al kennis hebt gemaakt met een aantal andere 'gebruikers'.

In je gegevens zie ik dat je vanmorgen ook al eventjes telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice.
Je krijgt nu een nieuwe simkaart opgestuurd, laat je het weten wanneer je deze binnen hebt? En of 'ie het doet?


Raytje, Scotsman en Friesian; dank voor de support!
Reputatie 5
Badge +10
Sorry voor de late reactie.
Mijn eigen topic vergeten.

Nieuwe simkaart was die vrijdag al binnen gelukkig. Ook werkt hij prima en ben ik te vrede over de mijn simyo app. Kan mooi het verbruik nakijken
Reputatie 6
Badge +10
Haha, dat kan gebeuren maikel.martens! Wij zijn in ieder geval wel heel blij om te horen dat je vervangende simkaart het wél doet 🙂. Sorry voor het ongemak!

Reageer