.

Beantwoord

Ik heb mijn simkaartnummer per ongeluk gewijzigd. Wat nu?

  • 15 February 2017
  • 8 reacties
  • 241 Bekeken

Hallo,

Ik was gister opzoek naar het aanvragen van een nano simkaart. Dit is uiteindelijk gelukt, maar tijdens het zoeken heb ik perongeluk mijn huidige simkaart nummer veranderd en heb ik nu geen netwerk meer. Ik kan hem ook niet opnieuw invoeren. Kunnen jullie mij helpen?

Groet, Mieke
icon

Beste antwoord door Caspar 16 February 2017, 09:31

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Miekeh,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat er wat mis was gegaan met je simkaart(nummer). Ik heb gelijk je aansluiting erbij gepakt en zag dat je al via Facebook geholpen was en dat het opgelost was. De tip van Ray heeft dus geholpen :D

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Doorgaans binnen een uur. Refereer wel aan dit topic 🙂
Oh oké. Nee heb geen Twitter. Wel Facebook. Wat is daar de snelheid?
Nee ik ben klant net als jij en ben hier ( vrij fanatiek overigens :D) om andere klanten te helpen zover ik kan. Maar ik kan dus niet in de systemen van Simyo komen.

Heb je misschien twitter? Daar is de reactietijd van Simyo sneller dan hier. Op het forum is dat binnen een werkdag en op twitter momenteel 2 uur.
https://twitter.com/simyonl?lang=nl
Het klopt daar heb ik mijn huidige sim nr ingevuld. Ik dacht dat ik dan daarna een nieuwe sim kon aanvragen.
Ik heb inderdaad een aantal jaar terug een nieuwe sim aangevraagd maar al voor dat ik die kreeg bleek dat mijn huidige sim er gewoon inpaste of dat ik hem tot micro sim kon uitdrukken. Ik weet niet meer wat het was. Maar die andere kan ik niet meer vinden.

Ik heb maar 1 telefoon thuis en daar heb ik geen netwerk op dus bellen wordt heel lastig. Daarom probeer ik het zo, vind bellen bij dit soort situaties ook een stuk makkelijker maar dat gaat dus niet.. Thuis heb ik wel WiFi waardoor ik via deze weg mijn vraag kan stellen en hopelijk ook oplossen...

Kun jij iets voor mij betekenen?
Ok en toen heb je een nummer ingevuld?

Want je schrijft dat je de knop activeren kon aanklikken (wat overigens betekend dat er nog een niet geactiveerde simkaart in je bezit was) en toen je dat deed veranderde het simkaartnummer. Het spijt me zeer maar die veranderd dus niet zomaar.. Heb je daar iets ingevuld?

Misschien is het handiger om de klantenservice te bellen. 1200 vanaf je telefoon lukt dus schijnbaar niet maar je kan nu ook 0800-8007 (vanaf een andere telefoon) bellen. Want ik denk dat het telefonisch handiger is om je te helpen.

Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst 🙂
Hi.
Ik had in mijn simyo een kopje simkaart aanvragen of activeren. Daar ging ik op zoek naar het aanvragen van een nano sim. Ik kon toen alleen op de knop activeren klikken. Daarna veranderde mijn simkaart nr.
Ik vraag me af hoe en waar jij (denkt) je simkaartnummer te hebben veranderd. Laat je dat weten? Anders word het ook lastig om een passend antwoord te geven.

Reageer