.

Beantwoord

Ik heb mijn Prepaid simkaart langer dan zes maanden niet gebruikt, en nu werkt 'ie niet meer. Wat nu?

  • 27 July 2018
  • 7 reacties
  • 1332 Bekeken

Badge +2
Ik heb een pre paid sim en ik ben vergeten te bellen in hat laaste half jaar en nu is hij geblokeerd. Mijn numer staat nog in mijn profiel, maar de 10 euro die ik er vandaag heb opgezet, staat niet in mijn tegoed. Is mijn nummer nog te redden? Ik heb het nodig voor mijn digi d
icon

Beste antwoord door Sarah 28 July 2018, 15:36

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hi MasterNate!

Welkom op het forum! :)

Goed dat je even een berichtje plaatst hierover. Als je een Simyo Prepaid simkaart hebt, blijft deze in principe altijd geldig. De enige voorwaarde is dat je er minimaal één keer in de zes maanden gebruik van moet maken. Dat kan door je beltegoed op te waarderen, maar ook door gewoon een belletje te plegen of een sms'je te versturen. Wij sturen je 15 dagen en 7 dagen van te voren ook altijd even een mailtje om je hieraan te herinneren. Helaas was je net te laat, want je nummer is al afgesloten. :(

Omdat het nog geen maand geleden is, kan ik even proberen bij de technische afdeling of we je nummer nog kunnen redden. De technische afdeling is op dit moment helaas niet aanwezig, dus je hoort na het weekend meer van ons, goed?

Groetjes,
Sarah
Badge +2
ik heb geen bericht ontvangen... ik hoop dat het nog te redden is.
Soms verschijnen de mailtjes in de spambox. Hier kan Simyo helaas weinig aan doen.
Reputatie 7
Badge +7
Of mensen veranderen van email adres zonder dat op alle plaatsen aan te passen. Ook daar kan Simyo weinig aan doen.
Reputatie 6
Badge +5
Hi MasterNate,

Ik heb je een privébericht gestuurd wat betreft het behouden van het nummer 😉 Kijk je hier even naar?

Bedankt voor jullie reacties, Ray en wimj12!

Groetjes,
Niels

Ook mijn nummer is verlopen. Ik was in het buitenland en heb de mails daarover te laat gezien. 

Omdat het nog maar een week verlopen is, verzoek ik jullie het weer te herstellen. Bij voorbaat dank.

Groet, Kees 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @KeesVing,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Zojuist heb ik de opzegging voor je laten terugdraaien. Je zal wel even een activiteit moeten uitvoeren op de simkaart zodat deze weer actief blijft voor de komende 6 maanden. Dit doe je door middel van een uitgaand gesprek of sms, internetsessie, opwaarderen of een internetbundel aanschaffen. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer