Hallo,
Dito voor mij. Ook ik heb zojuist een e-Sim aangevraagd via de my-Simyo app. Dit heb ik geactiveerd op mijn werktelefoon met een buitenlandse simcard. Ook ik kreeg een mail dat deze ook geactiveerd is en dat ik mijn fysieke simkaart eruit kon halen. De sms bevestiging/activeringscode ontving ik op mijn oude iPhone waar de fysieke simcard van Simyo nog inzat. Alle stappen doorlopen, maar geen bereik.
Nu kan ik alleen met mijn e-SIm van Simyo niet bellen en texten en heb ik geen service. Ik heb al een aantal keer geprobeerd mijn telefoon opnieuw op te starten. Dit werkt helaas niet. Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan in het activeren van de e-sim ben ik bang.
Dus in mijn telefoon heb ik nu de fysieke simcard zitten met mijn buitenlandse werknummer and digital mijn e-Sim card met mijn NL Simyo nummer. Mijn telefoon geeft aan dat ik geen bereik heb met miijn NL Simyo nummer en wel nog steeds met mijn zakelijke buitenlandse nummer.
Ik heb uw hulp nodig. Met vriendelijke groet, Jelle
Beste antwoord door Ouael
Bekijk originele reactie