.

Beantwoord

Ik heb geen simkaart ontvangen, wat nu?


Badge

Dag,

Een aantal weken terug heb ik een nieuw abonnement gestart bij Simyo met nummerbehoud. Vandaag heb ik bericht gekregen van mijn oude provider (Hollandsnieuwe) dat mijn nummer is overgezet.

Het probleem wat ik heb is dat ik nog geen sim kaart heb ontvangen. Mijn adresgegevens kloppen wel. Hoe zit dit nou?

 

Groeten, Lars

icon

Beste antwoord door Daisy 16 June 2020, 10:35

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Naiker,


Super jammer dat jouw simkaart nog niet binnen is gekomen, ik zie wel dat deze vorige maand netjes is verstuurd. Ik heb kosteloos opnieuw een simkaart naar je opgestuurd, ik hoop dat deze wel bij je binnen komt. Het kan maximaal 3 werkdagen duren.

 

Groetjes,

Daisy

Geen simkaart ontvangen kan niet bellen enz jammer voor bedrijf

Reputatie 7

@an7to0ni5o Wanneer had je je simkaart aangevraagd? Heb je je adresgegevens gecheckt om te zien of deze nog kloppen? Niet tussentijds verhuisd bijvoorbeeld?

van een andere provider gekomen en dacht dat je dan automatisch een 3 in 1 sim ontving helaas nu heb ik er een besteld bij simyo en hoop dat deze er snel is met oog op het bedrijf

Dan is er duidelijk iets fout gegaan lijkt me. Normaliter krijg je ook een nieuwe simkaart bij nummerbehoud. Een moderator, medewerker van Simyo zal zich nog bij je melden, morgen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-naar-simyo-3

Niemand heeft zich gemeld vanmorgen

Reputatie 7
Badge +9

Niemand heeft zich gemeld vanmorgen

De moderatoren hebben ook nog niet het (werk)dagelijkse rondje gedaan, dus ik verwacht dat vandaag nog een moderator gaat reageren.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @an7to0ni5o,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je jouw simkaart nog niet hebt ontvangen! Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat wij op 10 september de simkaart naar je hebben verstuurd. Ik begrijp dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Graag wil ik dan even de adresgegevens met je controleren.

Bedankt @Groentjuh, @RicoK en @Friesian voor jullie reacties 😊!

Groetjes,
Amy

Goedendag,

Ik heb mijn nieuwe simkaart niet ontvangen, wat nu?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Miska,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je je simkaart nog niet hebt ontvangen!

Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Ik wil je erop wijzen om voorzichtiger met je gegevens om te gaan! Het Forum is namelijk openbaar en kan door iedereen bekeken worden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even met je mee waar je simkaart blijft en stuur je eventueel een nieuwe simkaart op als dit nodig is 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer