.

Beantwoord

Ik heb een verkeerde simkaart besteld :( Wat kan ik hieraan doen?

  • 8 September 2014
  • 4 reacties
  • 384 Bekeken

Badge
Hallo, 

Per vandaag zou ik eindelijk mijn Simyo account kunnen gaan gebruiken, maar helaas heb ik de verkeerde simkaart besteld.. nu kan ik dus niet meer bellen wat voor mijn werk erg onhandig is! Hoe kan ik dit zo snel mogelijk oplossen? Ik zie iets staan over het bestellen van een vervangende simkaart, maar behoud ik dan wel mijn eigen nummer? en hier zitten kosten aan verbonden?

Alvast bedankt!

Groetjes Kim
icon

Beste antwoord door kimsel 8 September 2014, 23:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Heb al een vervangende sim kaart aangevraagd! 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Kimsel, welkom op het Simyo forum en uiteraard ook bij Simyo! :D

Wat onhandig nou, dat je in het begin al zonder telefoon zit! Gelukkig hebben we je simkaart vanmorgen vroeg al op de bus gedaan, dus ik verwacht dat je hem morgen al op de mat kunt verwachten 🙂 Omdat ik denk dat een foutje moet kunnen, heb ik zojuist de €5,- voor de vervangende simkaart van je factuur gehaald.

Zou je het me willen laten weten als je de simkaart hebt ontvangen? 😉
Badge
Heb zojuist de simkaart ontvangen en geactiveerd! ben nu al meer tevreden over jullie service dan van mijn vorige provider :)

Bedankt! 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi kimsel,

Heel goed om dat te horen dat je simkaart zo snel is afgeleverd! De activatie is vanaf deze kant ook helemaal gelukt zo te zien 🙂 Werkt alles naar behoren en heb je al plezier van je Simyo abonnement?

Reageer