.

Beantwoord

Ik heb een nano simkaart nodig. Kan ik die ontvangen?

  • 24 December 2017
  • 10 reacties
  • 331 Bekeken

Hallo, wij zijn al weer was jaren met de gehele familie gebruikers van Simyo. Nu loop ik met mijn nieuwe toestel tegen het nano formaat aan.
Kunnen wij als trouwe klant(en) uit coulance een nieuwe 3in1 sim ontvangen?
Bvd, midejo
icon

Beste antwoord door Asma 25 December 2017, 14:07

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Midejo,

Welkom op het Forum!

Wauw, je bent al klant sinds 2012. Dat is leuk om te zien! Maar natuurlijk wil ik je met alle liefde een gratis vervangende simkaart opsturen. Wij deze heb ik 'm voor je aangevraagd.

Je ontvangt je nieuwe 3-in-1 simkaart binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Na ontvangst kun je 'm activeren via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Hallo Asma,

Het is gelukt! Bedankt, ik ben nu weer helemaal up-to-date. Heb nog enkele gezinsleden op zelfde huisadres met oude Sim kaarten waarvoor wij ook graag uit coulance vervangende Sim kaarten ontvangen?

Nogmaals bedankt voor de goede Simyo service.

Groet, Michiel
Reputatie 7
Badge +10
Hi Midejo,

Goed om te horen dat je blij bent 😃 Ik zal dat doorgeven aan Asma. Hebben je gezinsleden ook een kleinere simkaart nodig? Heeft iedereen een nieuwe mobiel? 😮 Zo ja, wil je die nummers dan naar me toesturen via een privébericht? Dan kijk ik naar de mogelijkheden!

Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan te klikken op 'Stuur bericht'.

Lukt dat zo?

Groetjes,
Jihane
Hallo Simyo,

Voor mij geldt hetzelfde. Voor mijn nieuwe telefoon heb ik een nano simkaart nodig en ik ben ook al langere tijd klant van Simyo. Kunnen jullie mij ook een gratis nano simkaart toesturen?

Vriendelijke groeten,
IrBo
@IrBo controleer alvast even op mijn simyo je adresgegevens of die kloppen. Dat kan net dat ene verschil maken.

Fijne jaarwisseling en een goed 2018.
Friesian
Reputatie 5
Badge +5
Hoi IrBo,

Wat leuk dat jij ook al zo lang bij de Simyo-familie hoort! Ik kan me voorstellen dat je graag een simkaart wilt die in je nieuwe telefoon past.

Een nieuwe simkaart kost bij ons doorgaans €5,- en kan besteld worden via Mijn Simyo bij Instellingen > Simkaart. Ook voor ons zitten er kosten verbonden aan nieuwe simkaarten omdat het maken en versturen hiervan niet gratis is. In sommige gevallen kunnen we een uitzondering maken, maar hier wordt per geval specifiek naar gekeken. Je ontvangt bij ons een 3-in-1-simkaart, zo weet je zeker dat het juiste formaat voor jou beschikbaar is. Na ontvangst van de simkaart kun je hem ook weer activeren op Mijn Simyo via Instellingen > Simkaart.

Zou je mij in een privébericht je postcode en huisnummer willen toesturen? Dan kan ik direct voor je nakijken of je adres goed staat geregistreerd in ons systeem zodat ik zeker weet dat mijn 3-in-1-cadeau aan jou goed aankomt. 🙂

@ Friesian, bedankt voor je tip!

Groetjes,
Els
Badge +1
Beste Simyanen, ook ik heb eindelijk een nieuwe telefoon aangeschaft. Simyo blijft mijn favoriete provider maar de simkaart die ik heb uit het duo-tijdperk past dus niet. Dus ik zou ik heel graag ook een nano 3 in 1 sim ontvangen als trouwe (ouwe) Simyo klant. Zou dat kunnen?
Groet van Mark
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Gmark,

Welkom op het Simyo Forum! Leuk dat je ons hier hebt gevonden. ;)

Altijd fijn een nieuwe telefoon, die wil je natuurlijk wel zo snel mogelijk gebruiken. Ik stuur je gelijk even een nieuwe simkaart toe. Als het goed is krijg je deze binnen een paar dagen binnen en dan hoef je hem alleen nog te activeren. Hoe dat werkt staat in de brief die bij je nieuwe simkaart zit. Wel zo makkelijk.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Badge +1
Beste Thomas,

Hartelijk dank, ben ik erg blij mee. Kan als ik weer thuis ben (nu op reis) meteen de nieuwe sim erin doen. Meteen daarmee 4G ervaren, mijn oude telefoon doet alleen 3G. Super. Zin in.

Groetjes, fijn dat jullie zo goed in de comm zitten via het forum.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gmark,

Lief berichtje! 😃 Ik zal je bedankjes doorgeven aan Thomas!

Geniet van je weekend!

Groetjes,
Jihane

Reageer