.

Beantwoord

Ik heb een nano simkaart besteld, hoe kan ik zien of de bestelling goed is gegaan?

  • 12 February 2014
  • 12 reacties
  • 841 Bekeken

Ik heb een nano simkaart besteld voor mijn iPhone 5s, hoe kan ik zien of de bestelling goed is verlopen?

Mvg,

Ellen
icon

Beste antwoord door Ernst 13 February 2014, 13:10

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi xelllenn, welkom op het Simyo forum :)

Via Twitter heb je deze vraag ook al gesteld, maar: Ja, je nanosim is onderweg naar je 😉
Ik heb een nano simkaart besteld voor mijn gsm hoe kan ik zien of de bestelling goed is verlopen?
Badge +6
Hoi MariekeSaaf,

Ik zie dat je ook in dit topic eenzelfde bericht hebt geplaatst, daar heb ik zojuist op gereageerd.

Ik wil je vragen om eenzelfde bericht maar op Ă©Ă©n plek te plaatsen, zodat we het overzicht op het forum kunnen bewaren 🙂
Hi,

Ik had hetzelfde probleem. Nu heb ik per ongeluk nog een keer de simkaart besteld, wat uiteraard niet de bedoeling is. Wordt dit automatisch geanulleerd omdat ik nu twee simkaarten in twee dagen heb besteld, of zouden jullie de laatste bestelling nog kunnen annuleren?

Alvast bedankt voor de hulp,

Joey
Reputatie 3
Badge +7
Hoi joeys,

Leuk dat je weer op het forum bent.

Ik heb even gekeken naar je aanvraag van gisteren. Twee simkaarten op een dag bestellen is niet mogelijk. Je latere aanvraag is dus niet doorgekomen.

Je simkaart is vandaag verstuurd, zag ik. Binnen 3 dagen kan je hem verwachten.

Heb ik je kunnen helpen met dit antwoord?
Beste Ali,

Nog bedankt voor je reactie. Ik heb echter beide simkaarten ontvangen. Kan ik er misschien Ă©Ă©n terugsturen voordat ze alle twee worden gefactureerd?

Alvast bedankt,

Joey

Hoi joeys,

Leuk dat je weer op het forum bent.

Ik heb even gekeken naar je aanvraag van gisteren. Twee simkaarten op een dag bestellen is niet mogelijk. Je latere aanvraag is dus niet doorgekomen.

Je simkaart is vandaag verstuurd, zag ik. Binnen 3 dagen kan je hem verwachten.

Heb ik je kunnen helpen met dit antwoord?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi joeys,

Wat vreemd, dat hoort niet te kunnen. Dit is een technisch foutje geweest vrees ik. Helaas kunnen we een simkaart maar één keer uitgeven, dus terugsturen heeft geen zin. Omdat een technisch foutje is, zal ik de €5,- kosten voor de simkaart van je factuur halen.

Via een privĂ©berichtje stuur ik het juiste simkaartnummer door die je moet activeren, want ik zie dat je dat nog niet hebt gedaan. Zo weten we zeker dat je de juiste sim activeert 🙂!
ik heb een nano simkaart besteld is de bestelling goed gelopen?

Mvg

Jan
Is het kaartje al verstuurd?
Reputatie 7
Badge +9
Als de bestelling op de 26e is geplaatst dan verwacht ik dat de sim een werkdag later d.w.z. vandaag wordt (is) verstuurd, zodat je hem morgen of overmorgen in de bus kunt verwachten.
Ik heb gisteren een nano simkaart besteld, maar daarvan geen bevestiging per mail ontvangen. Kan ik er vanuit gaan dat de bestelling wel is gelukt?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi demi13, welkom op het Simyo forum!

We werken van de oudste naar de nieuwste. Doordat je nog een keer hebt gereageerd, is je topic weer naar de nieuwste gegaan. Vandaar dat het antwoord iets later kwam.

Ik heb gekeken in je gegevens. Er is geen bestelling binnengekomen. Als je een simkaart besteld, dan hoor je een bevestiging te zien op het scherm. Ik heb een nano simkaart voor je bestelt. Ook heb ik de kosten van € 5,- in rekening gebracht.

Laat je het weten wanneer je je nieuwe simkaart binnen hebt?

@Scotsman; bedankt voor je reactie :)

Groetjes,
Naomi




Hoi I. van Rens, welkom op het Simyo forum!

Je bestelling is doorgekomen 🙂 Als het goed is, zag je een bevestiging verschijnen in het scherm. Hieraan kun je zien of je bestelling is gelukt. Gisteren is je simkaart verzonden.

Laat je ons weten als je hem hebt? 😮

Reageer