.

Beantwoord

Ik ben mijn nummer en e-mail kwijt van mijn simkaart, wat nu?

  • 25 August 2016
  • 13 reacties
  • 590 Bekeken

Badge
Ik ben mijn telefoonnummer en E-mail vergeten van mijn simkaartje die ik apart heb gekocht. Hoe kom ik daar achter?
icon

Beste antwoord door Caspar 26 August 2016, 16:50

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Wellsoldier,

Het telefoonnummer kan je vrij gemakkelijk achterhalen door met die simkaart naar een andere telefoon te bellen, als nummerherkenning niet aanstaat dan moet je dat via je telefoon even aanzetten voor die simkaart. Op de ontvangende telefoon lees je dan het nummer.

Een moderator zal je vragen om dit nummer in een persoonlijk bericht aan hem/haar te sturen (dus niet hier op het forum plaatsen). Je krijgt dan in een persoonlijk bericht of email antwoord.
Badge
Ik moet een pincode invoeren alleen die heb ik via de E-mail gekregen en ik weer niet meer welke E-mail ik heb gebruikt.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Kan je in je email niet sorteren op verzender, dan zie je direct de Simyo-mails. Mocht dat niet lukken dan heeft een moderator misschien voldoende aan het simkaart-nummer. Een moderator zal hier verder op reageren.
Badge
Hai,


Waar kan ik zo'n moderator contacteren?
Alvast bedankt voor al uw hulp.
Badge
Ik weet weer welke E-mail ik heb gebruikt alleen ik heb het niet gebruikt sinds 2 jaar is het nog mogelijk om het simkaart weer te laten activeren?
Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal dit bericht lezen en reageren. Normaal genomen vrijdag al.
Badge
Heel erg bedankt voor al uw hulp 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Als het een prepaid kaartje is wat al eens geactiveerd is dan is deze niet meer te gebruiken. Het nummer vervalt als het een jaar niet gebruikt is. Als deze niet geactiveerd is dan weet ik niet of activatie na zo'n lange tijd nog kan. Je hoort dit wel later van een moderator.
Badge
Ik heb het nog nooit gebruikt omdat ik het verkeerde simkaart grote kocht voor mijn nieuwe mobiel van 2 jaar geleden. Nu kan ik dan eindelijk het simkaartje gebruiken. maar helaas is het nummer verlopen. Ik hoop dat het nog kan want ik kon het destijds niet terug sturen om dan een nieuwe simkaart te krijgen
Het gaat om het volgende. Heb je eens per 6 maanden een "teken van leven" gegeven?
Wanneer het nummer is vervallen kan het in gebruik zijn bij een ander. In dat geval zal een nieuw nummer nodig zijn (o.a.)
Badge
Ja dat klopt. Als het kan zou ik graag een nieuwe nummer of het oude nummer hergebruiken als dit nummer niet in gebruik is. Er staat wat geld op en het zou een beetje zonde zijn om niet te gebruiken.
Als het nummer is vervallen , vervalt ook het beltegoed..:).
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wellsoldier,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je je telefoonnummer niet meer weet. Ik zal kijken of we je simkaart nog kunnen activeren en dat je 'm nog kan gebruiken. Kun je mij via een privébericht je postcode en huisnummer sturen? Dan kan ik je simkaart achterhalen.

Kun je me ook gelijk je huidige e-mailadres geven via het privéberichtje? Dan kan ik je een e-mail sturen als dat nodig is.

@franswon en Friesian bedankt voor het meedenken!

Reageer