.

Beantwoord

Hoeveel kost een simkaart?

  • 7 December 2017
  • 27 reacties
  • 802 Bekeken

Ik ben al een tijdje klant bij Simyo. Alleen nu heb ik door koop van een nieuwe telefoon een nano simkaart nodig. Jullie rekenen daar € 5,- voor. Erg jammer. Ik heb inmiddels nieuwe kaart aangevraagd.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Jihane 8 December 2017, 14:17

Bekijk originele reactie

27 reacties

Hoi de Simkaarten kosten nou eenmaal ook geld (productie, zending etc.).

Die 5 euro is een tarief die men betaald ij bestellen via de eigen MijnSimyo pagina.

Maar niet getreurd, voor klanten die nog een hele oude simkaart hebben wil Simyo deze wel eens kosteloos opsturen. Er zal dus wel iets voor je geregeld worden aangezien je reeds besteld hebt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Verkaik,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je een vervangende simkaart hebt besteld! Ik heb je aansluiting geopend en ik zie dat je al een hele poos klant bent. Weet je wat? Ik ga die kosten eenmalig voor je vergoeden. Speciaal voor jou!

Je ziet dit terug op je factuur straks! Nog niet op Mijn Simyo dus.

Heb je nog andere vragen?

@ Ray, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Bedankt voor deze geweldige service....
Reputatie 6
Badge +5
Namens Jihane hartstikke graag gedaan, Verkaik :)

Groetjes,
Niels
Hallo Jihane,

Zojuist het forum nagelezen en ik zie dat ik hetzelfde probleem heb als Verkaik. Nieuwe telefoon....nieuwe nano simkaart nodig. Ook al lang en vaste klant. Zou jij dezelfde service kunnen bieden aan mij als aan Verkaik? Zou natuurlijk helemaal super zijn!😀
Ik hoor graag je reactie.

Groetjes,
Rene
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Rene1976,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Was het een kerstcadeautje? Daar zal je dan wel heel blij mee geweest zijn!

Ik zie dat jij al heel lang dezelfde simkaart hebt. Om in de kerstgedachte te blijven heb ik je eenmalig gratis een vervangende simkaart opgestuurd. De simkaart zal deze week nog op je deurmat terecht komen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Super, Caspar! Dankjewel voor deze goede service!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Rene,

Namens Caspar, graag gedaan 🙂 Mocht je ooit nog een vraag hebben, schroom dan niet om 'm te stellen.

Groetjes,
Jihane
Hoi,

Lees nu pas deze berichten op het forum en heb precies hetzelfde probleempje... nieuwe telefoon met nano sim waar mijn huidige simyo niet inpast 🙁
En natuurlijk direct bestelt ipv eerst te lezen.....wellicht kan iik 2017 goed afsluiten en kom ik ook in aanmerking voor deze coulance? 😊 Zou fijn zijn!

Groeten
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Losquentin,

Welkom op het Forum!

Aaawh, ik wil 'm met alle liefde voor je vergoeden! De vergoeding zal voor je zichtbaar zijn op je december factuur. Deze kun je rond 14 januari vinden op Mijn Simyo.

Ik wens je nog de beste wensen toe!

Groetjes,
Asma
Badge
Beste Simyo,

Ik heb mezelf als Valentijns-cadeautje een nieuwe telefoon gegeven, maar ook bij mij past de inmiddels antieke simkaart niet in mijn nieuwe telefoon. Ik heb zojuist een nieuw kaartje besteld en mag nu 3 dagen wachten voordat mijn nieuwe simkaartje en mijn nieuwe telefoon een langdurige relatie kunnen beginnen.

Ik hoop dat Simyo mij vanuit de Valentijns-gedachte ook tegemoet wil komen...

Groetjes van Lotte
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Lotte,

Super leuk dat je jezelf een Valentijns-cadeautje hebt gegeven!

Je hebt gisteravond de vervangende simkaart aangevraagd. Deze is vandaag verzonden. Met veel geluk ontvang je de simkaart morgen. Je bent sinds 2013 klant bij ons en hebt inderdaad een antieke simkaart. Ik heb daarom de kosten voor de vervangende simkaart voor je vergoed. De € 5,- wordt binnen 14 dagen op je beltegoed bijgeschreven.

Ik wens jouw nieuwe simkaart en nieuwe telefoon heel veel geluk in de langdurige relatie!

Laat je het mij weten als je de simkaart hebt ontvangen?

Groetjes,
Ashweeta
Badge
Hoi Ashweeta,

Pieter Post kwam me gisteren al verblijden met het nieuwe nano-liefje van mijn telefoon. Super bedankt voor de enorm snelle service. Ook het beltegoed is alweer bijgeschreven!

Ik richt mijn vierkante oogjes snel weer op mijn nieuwe aanwinst, goed weekend!

Groetjes Lotte
Reputatie 6
Badge +5
Hi Lotte,

Namens Ashweeta graag gedaan! Veel plezier met je nieuwe liefde ;)

Groetjes,
Niels
Beste mensen van Simyo, ook ik kom er bij aanschaf van een nieuwe telefoon achter dat ik nog geen 3-in-1 simkaart heb. Inmiddels heb ik deze besteld via MijnSimyo, maar kom er daarmee ook achter dat ik mijn verdiende vriendendeal van deze maand weer kwijt ben 😞 Is het mogelijk iemand die bijna 5 jaar klant is, een extra vrolijk pasen te laten krijgen?
Reputatie 6
Badge +5
Hi boersmaster,

Dan ben je al een hele lange tijd klant! Het paasweekend is inmiddels voorbij, maar je vrolijk maken wil ik alsnog 🙂 Ik heb je via dit forum een persoonlijk bericht gestuurd. Kijk je hier even naar?

Groetjes,
Niels
Beste Simyo,

Ook ik dacht vol enthousiasme mijn nieuwe telefoon vandaag direct na aanschaf in gebruik te nemen, maar helaas.....ook ik heb geen nano sim kaart kom ik net achter. Als trouwe klant van Simyo (onlangs weer een jubileum mogen vieren) zou ik graag een beroep willen doen op jullie goede dienstverlening en ook gratis een nieuwe nano simkaart in mijn brievenbus willen verwelkomen.
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Gerben
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Gerben,

Oei, balen dat je geen nano-simkaart hebt. Ik snap dat je je nieuwe telefoon zo snel mogelijk wilt gebruiken. Via het Forum heb ik je een privé bericht gestuurd. Kan je ernaar kijken?

Groetjes,
Ashweeta
hallo Simyo,

ook ik heb mijn fossiele simkaart net optimistisch uit mijn oude telefoon gehaald en geconcludeerd dat ie uit 2012 komt, no way dat dat in mijn nieuwe telefoon past. Ik heb ook een nieuwe aangevraagd via de site. Ik zag net de bovenstaande berichtjes, zou ik deze mooie regeling ook kunnen krijgen?

Met vriendelijke groet,
Yara
Reputatie 6
Badge +5
Hi Yaraa,

Welkom op het Simyo Forum :)

Als je kaart al 6 jaar oud is, dan begrijp ik dat je een nieuwe hebt besteld! Dan ben je al een hele lange tijd klant. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd over de simkaart, kan je hier even naar kijken?

Groetjes,
Niels
Dag Simyo,

Ik ben ook al heel veel jaren klant. Helaas moest ik vrijdags onverwachts een nieuwe telefoon kopen omdat de oude plotseling helemaal niets meer doet. Gelukkig had ik een vakantie baantje in de mei vakantie, en daardoor geld om iets nieuws te kopen. Nu kom ik er achter dat ik geen nano simkaart heb, dus moet ik een nieuwe bij jullie bestellen, maar dat kost 5 euro, en zo rijk ben ik niet meer. Kan ik misschien ook in aanmerking komen voor een nieuwe simkaart als trouwe klant?
Groeten van Arno
Reputatie 6
Badge +5
Hi Schillie,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig, dat je telefoon er zomaar mee is gestopt 😞 Gelukkig heb je snel een nieuw toestel kunnen regelen! Ik kijk graag naar wat ik voor je kan betekenen wat betreft de simkaart. Ik heb je hier dan ook een privébericht over gestuurd. Zullen we het gesprek op die manier doorzetten?

Groetjes,
Niels
Reactie is verwijderd door gebruiker; fout ontstaan bij het plaatsen
Beste Simyo,

Hier nog een trouwe Simyo klant, die graag met de tijd meegaat en een nieuwe telefoon heeft gekocht. Mijn huidige simkaart is echter door mijn trouwe Simyo-abonnementsverband nog van een oud formaat.
Ik heb reeds een nieuwe besteld, maar was eerlijk gezegd niet content met de kosten à 5 euro die hiermee gemoeid zijn.
Ook ik zou graag van jullie goede service gebruik willen maken. Kan ik de kosten voor een nieuwe simkaart vergoed krijgen?
"Ik blij, jullie blij" toch? ;)

Met vriendelijke groet,
Mieke
Reputatie 6
Badge +5
Hi MiekV,

Welkom op het Simyo Forum!

Altijd leuk, zo'n nieuwe telefoon 🙂 Als je al lang gebruik maakt van Simyo, dan kan het inderdaad zo zijn dat de simkaart niet meer past. Zou ik mogen vragen waarom de kosten voor het kaartje je zo tegen de borst stuiten?

Het is zeker 'Jij blij, wij blij' 🙂 In het kader daarvan heb ik je dan ook een privébericht gestuurd. Ik zie je antwoord op die manier graag tegemoet.

Groetjes,
Niels

Reageer