.

Beantwoord

Hoe zit het met mijn PUK-code?

  • 12 August 2017
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Badge
Hallo mijn Puk Code is geblokkeerd. Heb de Code in gevoerd. Maar dan krijg ik de vraag voer nieuwe Code in hoe werk dat? Graag Hulp Gr HaP40,
icon

Beste antwoord door Ray 12 August 2017, 14:53

Bekijk originele reactie

4 reacties

Volg even deze stappen van deze servicepagina. > https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/foutmelding-bij-invoeren-pincode-enof-pukcode-51


Je telefoon vraagt dan om de pukcode. Nadat je de pukcode hebt ingevoerd, word je gevraagd een nieuwe pincode in te voeren. Dit mag de pincode zijn die op Mijn Simyo staat, maar dit mag ook een zelf verzonnen pincode zijn. Je moet de nieuwe pincode bevestigen door die nog een keer in te voeren.

Krijg je de melding 'Voer PUK in'? Dan heb je niet de juiste pukcode gebruikt en heb je kennelijk niet de juiste simkaart in handen.
Badge
Hoi Het is gelukt de telefoon doet het weer heel veel dank voor de tip Ray.
Groetjes HaP40,
Bedankt voor de terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +10
Hi HaP40,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ik ben blij dat alles intussen weer werkt 🙂 Wat is Ray toch een topper. Je kunt je PUK-code trouwens altijd vinden door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart.

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt in de toekomst?

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer