Beantwoord: Hoe zit het met mijn PUK-code?

Tags:

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HaP40 heeft ontvangen van andere leden.

HaP40 auteur
Startend Simyaan
Reacties: 3
IJsbreker

IJsbreker

12 augustus 2017, 14:28

Hallo mijn Puk Code is geblokkeerd. Heb de Code in gevoerd. Maar dan krijg ik de vraag voer nieuwe Code in hoe werk dat? Graag Hulp Gr HaP40,
Gemarkeerd als antwoord

Volg even deze stappen van deze servicepagina. > https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/foutmelding-bij-invoeren-pincode-enof-pukcode-51

Je telefoon vraagt dan om de pukcode. Nadat je de pukcode hebt ingevoerd, word je gevraagd een nieuwe pincode in te voeren. Dit mag de pincode zijn die op Mijn Simyo staat, maar dit mag ook een zelf verzonnen pincode zijn. Je moet de nieuwe pincode bevestigen door die nog een keer in te voeren.

Krijg je de melding 'Voer PUK in'? Dan heb je niet de juiste pukcode gebruikt en heb je kennelijk niet de juiste simkaart in handen.

Bekijk originele reactie
  • Ray antwoord
    Reacties: 6098 Sim Only Prepaid Android

12 augustus 2017, 14:53

Volg even deze stappen van deze servicepagina. > https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/foutmelding-bij-invoeren-pincode-enof-pukcode-51

Je telefoon vraagt dan om de pukcode. Nadat je de pukcode hebt ingevoerd, word je gevraagd een nieuwe pincode in te voeren. Dit mag de pincode zijn die op Mijn Simyo staat, maar dit mag ook een zelf verzonnen pincode zijn. Je moet de nieuwe pincode bevestigen door die nog een keer in te voeren.

Krijg je de melding 'Voer PUK in'? Dan heb je niet de juiste pukcode gebruikt en heb je kennelijk niet de juiste simkaart in handen.

|| Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! ||
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten HaP40 heeft ontvangen van andere leden.

HaP40 auteur
    Startend Simyaan
    Reacties: 3
    IJsbreker

IJsbreker

12 augustus 2017, 15:41

Hoi Het is gelukt de telefoon doet het weer heel veel dank voor de tip Ray.
    Groetjes HaP40,
  • Ray
    Reacties: 6098 Sim Only Prepaid Android

12 augustus 2017, 15:46

Bedankt voor de terugkoppeling.
    || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! || || Geen medewerker maar klant!!! ||
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jihane heeft ontvangen van andere leden.

JihaneJihane
    Moderator
    Reacties: 2676 Sim Only iOS
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

Globe trotter

Globe trotter

Android expert

Android expert

Meedenker

Meedenker

iOS expert

iOS expert

Gangmaker

Gangmaker

IJsbreker

IJsbreker

Gewoon gezellig

Gewoon gezellig

Boomerang

Boomerang

Vlugge Japie

Vlugge Japie

15 augustus 2017, 10:06

Hi HaP40,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ik ben blij dat alles intussen weer werkt :) Wat is Ray toch een topper. Je kunt je PUK-code trouwens altijd vinden door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart.

Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt in de toekomst?

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
    Jihane
    Graag geen privéberichten, tenzij hierom gevraagd wordt! Bedankt!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie