.

Beantwoord

Hoe weet ik of ik een micro / nano simkaart heb?

  • 1 February 2017
  • 2 reacties
  • 3507 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht waar een nano simkaart in moet. Nu heb ik in mijn huidige toestel een micro simkaart. Hoe kan ik te weten komen of mijn huidige kaart geschikt is om nano te maken? Er lijkt rond de chip een groef te zitten, maar die zie ik niet aan de achterkant van de kaart. Ik heb al geprobeerd wat te duwen om te kijken of deze los wil komen.

Kan Simyo in de systemen nakijken wat mijn huidige kaart voor type is (all in one of micro de kleinste).

Groeten.
icon

Beste antwoord door Samantha 1 February 2017, 17:21

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey BkjB,

je kunt het normaal wel zien als je hem kan uitdrukken dan kan je dat ook redelijk eenvoudig doen door het een beetje aan de randen te verbuigen. Alleen als je ziet dat het kan.
Anders is het een grote kans dat het alleen micro is.

Groet Paul.
Badge +7
Hoi BkjB,

Wat goed dat je dit even navraagt! Ik zie dat je huidige simkaart uit 2013 komt. Toen verkochten we onze 3-in-1 simkaarten nog niet. Je hebt dus alleen een micro simkaart, de nano maat kun je er niet uitdrukken.

Als je de nano maat nodig hebt, kun je het beste een nieuwe simkaart bestellen op Mijn Simyo, onder het tabblad Instellingen > Simkaart. Ik zie dat je dit inmiddels ook al gedaan hebt, heel goed! Je hebt je nieuwe simkaart binnen 3 dagen thuis.

Laat je weten of je de nieuwe simkaart hebt ontvangen?

Groetjes,
Samantha

@PaulH, Bedankt voor je hulp! 🙂

Reageer