.

Beantwoord

Hoe vraag ik een nieuwe simkaart aan?

  • 24 December 2016
  • 9 reacties
  • 147 Bekeken

heb een prepaid simkaart van simyo past in mijn samsung 4s mini heb net een nieuwe telefoon samsung a5 hier past mijn prepaid simkaart niet ( moet een nano kaart zijn )in Wat moet in nou doen ??'
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 December 2016, 21:50

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Krivapje,

Yes, ik zie dat jouw simkaart al is aangekomen en zelfs al geactiveerd is 🙂 Mooi! Ik ben blij om te horen dat je altijd al zo tevreden bent geweest.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@ Raytje, inderdaad, soms staat die functie er niet. Dan kunnen wij een nieuwe simkaart wel bestellen. Daarna moet de optie er weer staan.

Groetjes,
Jihane
Dat is een goede vraag Raytje. Op "mijn simyo" krijg ik bij het onderwerp simkaart alleen de mogelijkheid om een simkaart te activeren en verder niet. Toen ik wat verder zocht op de site vond ik een opmerking dat ik, wanneer zich dit voordoet, een vervangende simkaart moet aanvragen bij klantenservice.

Ik heb inmiddels een reactie gehad en ga er van uit dat het allemaal wel goed komt. Ik ben al lang een zeer tevreden klant bij simyo en mijn probleempje zal men bij die club ook wel snel oplossen verwacht ik.
Via het mailformulier is de reactietijd 3 werkdagen. Via het forum maximaal 1.

Waarom kun je niet via je MijnSimyo bestellen?
Sorry hoor. Maar ik kan niet via mijn simyo een nieuwe simkaart (een nano) bestellen. Moet via klantservice en dat heb ik door middel van e-mail gedaan. Een bevestiging heb ik niet ontvangen en weet dus ook niet of en zo ja, wanneer de nieuwe simkaart komt. Beetje boel lastig .
Reputatie 5
Badge +8
Super, dan laten we het zo! Graag gedaan en alvast een prettige jaarwisseling :D

Groetjes,
Sean
Zo is het goed wat betreft mijn gebruiksnaam ,dank je wel.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cn66,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je een nieuw toestel hebt! 😃 Ik zie dat Friesian je al netjes heeft uitgelegd hoe je aan een nieuwe simkaart komt: je logt in op Mijn Simyo, en surft dan naar Instellingen > Simkaart. Op die pagina vind je de optie om een vervangende, 3-in-1 simkaart aan te vragen. Hierin zitten alle formaten, en hoef je nog alleen het formaat dat je nodig hebt eruit te klikken.

Ik zie dat je zaterdag al een nieuwe simkaart hebt besteld. Super! Deze ontvang jij deze week nog 🙂

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Ik heb je gebruikersnaam aangepast, omdat daar nu je telefoonnummer in stond. Dit is een openbaar Forum, waardoor het voor iedereen zichtbaar kan zijn. Als je niet tevreden bent met je username, kun je dat altijd aangeven. Dan verander ik het in iets waar je gelukkiger mee bent 🙂

@ Friesian, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Dank je wel , heb net een nieuwe sim kaart aangevraagd
.
Je kunt via Mijn Simyo, instellingen, SIMKAART, een vervangende 3in1 simkaart bestellen. Kosten zijn 5 eur. Verrekening via je prepaid tegoed. Controleer wel of de adresgegevens kloppen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=8

Je kunt ook de sim laten knippen in een telefoonwinkel.
Een moderator zal je gebruikersnaam veranderen vanuit privacy oogpunt.

Reageer