.

Beantwoord

Hoe vraag ik een nano simkaart aan

  • 24 August 2013
  • 6 reacties
  • 1260 Bekeken

Beste Simyo,

Vandaag heb ik mijn pakket gekregen met de simkaart, alleen is het geen nano simkaart.
Je kon, in mijn beleving, tijdens het bestelproces nergens aangeven welk type simkaart je wilt ontvangen.
Of is het de bedoeling dat je die zelf moet knippen?

Alvast dank voor je reactie,

Groet, Wim
icon

Beste antwoord door Natascha 26 August 2013, 10:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi wimhi,

Als nieuwe klant ontvang je standaard een combi simkaart (standaard + micro). Je kunt via mijn Simyo kosteloos een nano simkaart aanvragen.
Dit kan niet bij de bestelling.

mvg,
Martijn
Badge +6
Beste Simyo,

Vandaag heb ik mijn pakket gekregen met de simkaart, alleen is het geen nano simkaart.
Je kon, in mijn beleving, tijdens het bestelproces nergens aangeven welk type simkaart je wilt ontvangen.
Of is het de bedoeling dat je die zelf moet knippen?

Alvast dank voor je reactie,

Groet, Wim


Hoi Wimhi,

Welkom op het forum!
Wanneer je de reguliere simkaart van Simyo hebt geactiveerd die je hebt ontvangen kan je daarna via je persoonlijke pagina een nano simkaart bestellen. Wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina ga je naar het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' onder het kopje 'Simkaart' zie je dan de optie aanvragen vervangende simkaart. Wanneer je daarop klikt kan je een nano simkaart aanvragen. De kosten voor de simkaart zullen voor je worden gecrediteerd omdat je een nieuwe klant bent.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Natascha en Martijn®: bedankt voor de snelle reactie; ik heb een vervangende nano simkaart aangevraagd.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi wimhi,

Ik zie inderdaad dat je een nano simkaart hebt kunnen aanvragen :)

Groetjes,

Alex
Badge
op de instellingen-pagina onder kopje "Vervangende simkaart aanvragen en activeren" zie ik alleen maar de mogelijkheid om een reeds ontvangen simkaart te activeren, niet de mogelijkheid om er een aan te vragen
Reputatie 5
Badge +9
Hoi eekie,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je alleen een vervangende simkaart kon activeren, en niet kon aanvragen. Dat heeft ermee te maken dat een vorige vervangende simkaart nooit is geactiveerd.

Ik heb je in ieder geval zelf een vervangende simkaart opgestuurd. Je zult deze nog voor 't weekend in huis hebben!

Groetjes,
Caspar

Reageer