.

Beantwoord

Hoe moet ik een tweede simkaart op mijn eigen nummer bestellen?

  • 8 March 2019
  • 3 reacties
  • 853 Bekeken

hoe moet ik een 2e sim kaart op mijn eigen nummer bestellen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 March 2019, 09:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Histopeia,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je de vraag stelt! Voordat ik antwoord geef, wil ik je laten weten dat ik je gebruikersnaam aangepast heb. Je had je 06-nummer daar staan, maar omdat het een openbaar forum is kan iedereen dat zien. Zoals Friesian aangeeft, is dat niet raadzaam. Ik heb je gebruikersnaam aangepast, maar als je liever een andere gebruikersnaam hebt kun je mij een https:// https://forum.simyo.nl/inbox/conversation?with=30261 > Jihanesturen. Ik pas het dan weer voor je aan!

Wat je vraag betreft: zoals Friesian en Groentjuh uitgelegd hebben, is het niet mogelijk om twee simkaarten actief te hebben op hetzelfde nummer. Een vervangende simkaart kun je wel bestellen via Mijn Simyo > Simkaart. Nadat je die vervangende simkaart hebt geactiveerd, dan vervalt je oude simkaart. Je nummer staat dan op de nieuwe simkaart. Je kunt ook een nieuwe aansluiting bestellen, maar dan krijg je een nieuwe simkaart én een nieuw nummer. Dat staat dan los van je huidige aansluiting.

Dat waren min of meer de opties! Heb je hier iets aan?

@ Groentjuh en Friesian, dank voor de bijdrage mannen!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Iedere aansluiting bij Simyo heeft maar 1 simkaart. Je kunt dus geen 2 simkaarten actief hebben bij Simyo.

Als je simkaart niet meer werkt, kwijt is, of niet meer past in je mobiel, dan kun je een vervangende simkaart via Mijn Simyo bestellen (onder "Vervangende simkaart aanvragen en activeren"). Zo'n simkaart kost 5 euro en is binnen enkele werkdagen bij jou. Deze simkaart moet je via Mijn Simyo activeren. Zodra je dat doet wordt de andere simkaart gedeactiveerd.
Beste 06xxxxx

Allereerst een stukje informatie
Het is niet raadzaam om privégegevens op een openbaar forum te plaatsen, dus ook geen 06 (als gebruikersnaam). Je kunt alvast aangeven welke je graag hebt. De moderator, Simyo medewerker zal die dan voor je aanpassen.

Simyo levert geen duo-simkaart, geen 2e simkaart op je eigen nummer.

Reageer