.

Beantwoord

Hoe lang is de levertijd van een simkaart?

  • 21 December 2015
  • 8 reacties
  • 394 Bekeken

Badge
Ik heb 14December mijn nieuwe SIM kaart besteld bij Simyo en deze nog steeds niet ontvangen. Hoe kan ik controleren wanneer deze aankomt?
icon

Beste antwoord door Ray 21 December 2015, 10:57

Bekijk originele reactie

8 reacties

Normaliter is de levertijd 2 a 3 werkdagen. Kan me voorstellen dat de kerstdrukte dit iets vertraagd maar dan had je hem nu toch wel moeten hebben. Weet je zeker dat je adres gegevens correct zijn? Dit kun je zien op je Mijn Simyo pagina.
Badge
Er ontbrak een een toevoeging aan het huis adres: 39a in plaats van 39. Wat nu, is het mogelijk te controleren of de kaart al afgeleverd is?
Dat niet, maar misschien is ie retour Simyo gegaan.

39 zelf bestaat niet?
Badge
Ja het andere nummer bestaat ook, ik ga het controleren. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Willijan,

Welkom op het Simyo forum!

Vervelend dat je simkaart nog niet binnen is. Zoals Raytje al zei is de levertijd normaal 2 tot 3 werkdagen, maar met de kerstdrukte kan het iets langer duren. Kan je kijken of de simkaart bij de buren is bezorgd?

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi Sean, helaas is de simkaart ook niet bij de buren bezorgd. Wat kan ik nu doen? Bestaan er afhaal punten in NL voor Simyo? Ik woon niet in NL en verblijf hier nu tot 29dec, ik heb mijn SIM nu nodig
Badge
Eind goed al goed ... Simkaart toch aangekomen en alles werkt prima!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Willijan,

Is dat even mooi meegenomen 😃 Gelukkig is hij toch netjes aangekomen en dat nog voor de kerstdagen. Dit was anders niet meer gelukt. Fijn dat ook alles werkt zoals het moet werken.

Via deze weg wil ik je gelijk hele gezellige kerstdagen wensen en een prachtig 2016 :$

Groetjes,
Angela

Reageer